اسپین‌آف How I Met Your Mother وارد مرحله ساخت شد

15 December 2016 - 23:30

بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ میلادی، بیش ۲۰۰ قسمت از سریال How I Met Your Mother از شبکه CBS پخش شد. سریال در اوایل پخش خود چندان مورد توجه قرار نگرفت ولی در ادامه توانست با جذب طرفدارانی وفادار در ۹ فصل از پخش خود، به میانگین ۸ میلیون بیینده برای هرقسمت دست پیدا کند. نگاه منتقدان به How I Met Your Mother نیز مثبت بود و این سریال در مدت زمان پخش خود، نامزد دریافت ۲۸ جایزه امی شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از اتمام پخش قسمت پایانی سریال در سال ۲۰۱۴، اسپین‌آفی با نام How I Met Your Dad توسط شبکه CBS معرفی و قسمت ابتدایی آن وارد لیست این شبکه شد. در نهایت نیز این اتفاق میسر نشد و سریال به طور کلی از لیست پخش این شبکه کنار گذاشته‌شد. برای طرفدارانی که عاشق دنیای این سریال و طنز آن هستند، خبر خوبی در راه است. اسپین‌آفی جدید برای این سریال که از دیدگاه یک زن به داستان نگاه خواهد کرد، و با تیمی جدید از نویسندگان در حال شکل‌گیری است.

به گزارش ددلاین، این اسپین‌آف تحت عنوان How I Met Your Father در دست ساخت است. طبق همین گزارش، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال موفق شبکه NBC، یعنی This Is Us، آیزاک اپتیکر (Isaac Aptaker) و الیزابت برگر (Elizabeth Berger) ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. همچنین سازندگان How I Met Your Mother کارتر بیز (Carter Bays) و کریگ توماس (Craig Thomas) نیز در نقش تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود.

How I Met Your Father یک اسپین‌آف سنتی نخواهد بود، هیچکدام از کاراکترهای How I Met Your Mother در آن حضور نخواهند داشت و هیچ ارتباطی از لحاظ داستانی بین آنها برقرار نخواهد بود. قضاوت در مورد موفقیت سریال از هم‌اکنون کار دشواری است. در صورت انتشار اخبار بیشتر در این مورد، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: ScreeRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    واااااااااااای پسر دیگه ناامید شده بودم ازش! امیدوارم که خراب نکنه و حداقل در حد خود HIMYM باشه.
    پسر چه خاطراتی که با این سریال نداشتیم…