ریبوت The Exorcist در دست ساخت است

20 August 2020 - 22:02

طبق گزارشات صورت گرفته، ریبوت The Exorcist ساخته خواهد شد و فصل بعدی این فرنچایز ترسناک سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. فیلم اصلی The Exorcist سال ۱۹۷۳ اکران شد و به یکی از برجسته‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ تبدیل گشت. این فیلم نامزد ۱۰ جایزه اسکار از جمله برای بهترین فیلم شد و دو اسکار گرفت. از آن زمان به بعد سری‌های زیادی از این فرنچایز ساخته شدند، گرچه آن هیجان اولیه خود را در طول این سال‌ها از دست داده و خیلی‌ها بازسازی این فیلم ترسناک را ضروری ندانسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بعد از موفقیت The Exorcist در گیشه و جلب توجه منتقدین، این فیلم اساس ژانر وحشت شد. دنباله این فیلم، The Exorcist II: Heretic سال ۱۹۷۷ اکران شد، هرچند موفقیت فیلم اول را نداشت. ۱۳ سال طول کشید تا The Exorcist III ساخته شد و برای جلب توجه مخاطبین عنوانش تغییر کرد. دو پیش درآمد از فیلم اصلی اوایل ۲۰۰۰ ساخته شدند اما خیلی به چشم منتقدین و مخاطبین نیامدند. از آن زمان این فیلم مسیر نزولی را طی کرده است. اما شاید این فیلم آماده بازگشت باشد.

طبق گزارش صورت گرفته از سوی پایگاه خبری ددلاین، Morgan Creek Entertainment در حال کار کردن روی این پروژه است. گویا سال ۲۰۲۱ نیز برای اکران فیلم در نظر گرفته شده که برای فیلمی که هنوز خبر ساختش رسمی نشده کمی زود است. از سال ۲۰۰۵ سری جدیدی از این فرنچایز ساخته نشده اما چیزی باعث نشده فیلم در این ۱۵ سال از یادها برود. کمپانی فاکس سال ۲۰۱۶ سریال تلویزیونی در قالب دو فصل از این فیلم ساخت. یک نمایش نیز براساس رمان آن که سال ۱۹۷۱ نوشته شده، سال ۲۰۱۲ در لس‌آنجلس روی صحنه رفت. حالا بهترین زمان برای ساخت ریبوت این فیلم ترسناک است.

فقط تنها سوالی که پیش می‌آید این است که فیلم جدید درباره چیست و چگونه خود را در ژانر وحشت جا می‌کند. ژانر وحشت در دهه‌های گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده و این یعنی فرنچایز The Exorcist در مسیر مدرنی قرار می‌گیرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.