لوگوی رسمی بتمن رابرت پتینسون منتشر شد

21 August 2020 - 09:00

فیلم The Batman تا اول اکتبر سال ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران نخواهد شد، با این حال، کارگردان مت ریوز (Matt Reeves) اولین پوستر و لوگو از این ریبوت را امروز در توییتر خود منتشر کرد. این رونمایی قبل از کنفرانس مجازی DC Fandome که روز یکشنبه آغاز خواهد شد، انجام‌گرفته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) تولید خود را از ماه بعد در بریتانیا و در استودیوی برادران وارنر شهر لیوزدن واقع در هرتفوردشایر آغاز خواهد کرد.

زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش کت‌وومن، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، پل دانو (Paul Dano) در نقش ریدلر، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیمز گوردن و جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارماین فالکونی تیم بازیگری این ریبوت را تشکیل می‌دهند.

مت ریوز در توییتر خود گفت:

از به اشتراک‌گذاری اولین تصویر از لوگوی رسمی بتمنمان به همراه تصویر هنری باحالی که جیم لی (Jim Lee) شگفت‌انگیز به مناسب حضور در رویداد DCFanDome خلق کرده است، هیجان‌زده هستم. برای دیدن چیزهای بیشتر از The Batman، این نشست بین‌المللی که در تالار قهرمانان در یکشنبه همین هفته برگذار می‌شود را دنبال کنید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.