بن افلک در قامت بتمن در فیلم فلش بازخواهد گشت

21 August 2020 - 11:30

برخی منابع تأیید کردند که بن افلک (Ben Affleck) در قامت بتمن در فیلم پیشِ روی The Flash حضوری افتخاری خواهد داشت. لازم به ذکر است که افلک نقش شوالیه‌ی تاریکی را در کنار بتمن مایکل کیتون (Michael Keaton) از فیلم ۱۹۸۹ تیم برتون (Tim Burton) در فیلم فلش به کارگردانی اندی موشیتی (Andy Muschietti) ایفا خواهد کرد. The Flash با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بنا به گزارش‌ها، افلک فیلم‌نامه‌ای را در پایان هفته‌ی گذشته به عوامل پروژه نشان داده که مورد موافقت آن‌ها قرارگرفته است.

موشیتی به Vanity Fair گفت:

او بخش خیلی مهمی از تأثیر احساسی فیلم است. تعامل و رابطه‌ی میان بری و بروس میزان احساساتی را با خود به همراه می‌آورد که قبلاً آن را ندیده‌ایم. فیلم متعلق به بری است، داستان متعلق به بری است اما شخصیت‌های آن‌ها از چیزی که فکر می‌کنیم به یکدیگر مرتبط‌تر است. هردوی آن‌ها مادرانشان به قتل رسیده‌اند و این‌یکی از شریانات عاطفی فیلم است. او نقطه‌ی آغاز است. او بخشی از آن قسمت دست‌نخورده‌ای است که ما باید قبل از رفتن به سراغ ماجراجویی بری به آن بپردازیم…آنجا شباهت‌هایی وجود دارد.

کمپانی برادران وارنر در یکشنبه‌ی این هفته میزبان نشست مجازی DC Fandome خواهد بود که در آن پنل‌هایی برای فیلم‌های ابرقهرمانی‌اش نظیر فلش (Flash)، زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984)، آکوامن (Aquaman)، شزم! (Shazam!)، بتمن (The Batman)، بلک آدام (Black Adam) و جوخه‌ی انتحار (Suicide Squad) ترتیب داده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.