مراحل تولید فیلم وایکینگی The Northman آغاز شد

21 August 2020 - 12:00

فیلم وایکینگی رابرت اگرز (Robert Eggers) با نام The Northman به صورت رسمی مراحل ساخت خود را در ایرلند آغاز کرد. مراحل شروع ساخت این فیلم از ماه مارس برنامه‌ریزی شده بود ولی به علت ویروس کرونا تأخیر خورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نامزد جایزه گرمی و خواننده‌ی مشهور ایسلندی بیورک (Björk) به همراه بازیگر سریال Game of Thrones کیت دیکی (Kate Dickie) در نقش جادوگر در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. فیلم The Northman درباره یک انتقام‌جویی وایکینگی است که وقایع آن در آغاز قرن دهم در ایسلند جریان دارد.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از:

برنده جایزه اسکار نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård)، بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård)، کلیس بنگ (Claes Bang)، ویلم دفو (Willem Dafoe) بازیگر فیلم The Lighthouse و آنیا تیلور-جوی (Anya Josephine Taylor-Joy) بازیگر فیلم The Witch.

اگرز علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این فیلم را با همکاری نویسنده ایسلندی سجان (Sjón) نوشته است.

اگرز اولین‌بار به خاطر فیلم ترسناک The Witch که در سال ۲۰۱۵ توسط او کارگردانی شده بود مشهور شد. این فیلم علاوه بر موفقیت تجاری به محض انتشار جایزه‌های متعددی را نیز ازآن خود کرد. کار بعدی این کارگردان در سال ۲۰۱۹ با نام The Lighthouse‌ بود که با دوربینی ۳۵ میلی‌متری، ساخت دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۴۰ فیلم‌برداری شده بود. ستاره‌های این فیلم را رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و ویلم دفو تشکیل داده بودند. The Lighthouse‌ در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در سینماها اکران شد که با نظر خوب منتقدین و موفقیت تجاری نسبتاً خوبی همراه شد. این فیلم با بودجه ۴ میلیون دلاری در باکس آفیس فروش ۱۸ میلیون دلاری داشت. علاوه بر این، The Lighthouse‌ نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم‌برداری نیز شد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.