جیک جیلنهال ایفاگر نقش دن مالوری خواهد بود

21 August 2020 - 14:00

کمپانی Annapurna در همکاری با جانیچا براوو (Janicza Bravo)، نویسنده و کارگردان پشت فیلم پیشِ روی Zola، وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی سریال اقتباسی از مقاله‌ی چاپ‌شده در New Yorker به قلم ایان پارکر (Ian Parker) با نام A Suspense Novelist’s Trail of Deceptions را به او محول کرد. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) برای نقش‌آفرینی به این سریال پیوسته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این مقاله‌ی منتشرشده در سال ۲۰۱۹، زندگی پیچیده‌ی یک ویرایشگر سابق کتاب به نام دن مالوری (Dan Mallory) را کاوش می‌کند. او با نام مستعار ای.جی. فین (A.J. Finn) نوشتن کتاب مهیج روانشناسی The Woman in the Window را آغاز می‌کند که در رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز قرار می‌گیرد.

سریال نویسنده‌ای غیرقابل‌اعتماد را دنبال می‌کند که برای به‌دست آوردن حس دلسوزی و ترحم اطرافیانش تظاهر به داشتن تومور مغزی می‌کند اما قضیه برای او پیچیده‌تر می‌شود.

براوو به همراه برایان ساولسون (Brian Savelson) نویسندگی قسمت نخست این سریال را انجام می‌دهند. براوو در کنار جیلنهال به و ریوا مارکر (Riva Marker) از کمپانی Nine Stories تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. همچنین مگان الیسون (Megan Ellison)، سو نیگل (Sue Naegle)، سمی شر (Sammy Scher) و سوزان گلدبرگ (Susan Goldberg) از Annapurna در کنار ساولسون و پارکر دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر را تشکیل می‌دهند.

براوو گفت:

چیزی که ممکن است با داستان سگم مشق‌هایم را خورد شروع شود تبدیل به مادرم از سرطان مرد و برادرم جان خودش را گرفت می‌شود. قهرمان ما سفیدپوست، مذکر و دارای بیماری‌های ذهنی است. یک خلأ درونی در او وجود دارد که با فریب دادن مردم آن را پر می‌کند. او یک شیاد است. سریال هویت سفیدپوستی و چگونگی دخالت ما به‌عنوان یک مخاطب در به وجود آمدن چنین رفتاری را بررسی می‌کند. همکار شدن با کمپانی‌های Annapurna و Nine Stories یک هدیه است و من برای اتفاقاتی که در پیش است هیجان‌زده‌ام.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.