فیلم Love And Monsters آنلاین منتشر می‌شود

21 August 2020 - 12:30

کمپانی پارامونت تصمیم گرفت که فیلم دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien)، با نام Love And Monsters را به جای انتشار در سینماها ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) به صورت آنلاین منتشر کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در آمریکا برای اجاره ۴۸ ساعته و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در پلتفرم‌های آنلاین منتشر خواهد شد. قیمت خرید این فیلم دیجیتالی نیز ۲۴.۹۹ دلار خواهد بود. فیلم Love And Monsters برای انتشار در سینماها در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ (۳ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی ‌شده بود. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل متیوز (Michael Matthews) و استودیو سازنده آن ۲۱Laps Entertainment است.

اندرو گامپرت (Andrew Gumpert)، مدیر ارشد عملیاتی کمپانی پارامونت در رابطه با انتشار این فیلم به صورت دیجیتالی بیانه‌ی زیر را صادر کرد:

با توجه به تقاضا برای فیلم‌های جدید و باکیفیت در شرایط کنونی، پارامونت تصمیم بر این گرفت که این فیلم را به صورت وسیعی در پلتفرم‌های دیجیتالی عرضه کند. با اینکه مشتاقانه منتظر باز شدن سینماها هستیم، ما خواستیم که این فیلم جدید و مبتکرانه را برای دیدن در خانه‌ها در دسترس همه قرار دهیم.

داستان این فیلم هفت سال بعد از آخرالزمان هیولاها که همه‌ی انسان‌ها را مجبور به زندگی در کلونی‌هایی در زیرزمین می‌کند روایت می‌شود. اوبرایان نقش جول داوسون را بازی خواهد کرد. او تصمیم می‌گیرد که به سطح زمین برود و مقابل هیولاهایی که بین او و عشق دبیرستانیش آیمه با بازی جسیکا هنویک (Jessica Henwick) قرار گرفته‌اند ایستادگی کند. در این راه خطرناک او با سگی شجاع و تعدادی بازمانده با بازی مایکل روکر (Michael Rooker) و آریانا گرین بلات (Ariana Greenblatt) دیدار می‌کند که به او برای زنده ماندن در این جهان آلوده‌شده به هیولاها کمک می‌کنند.

اخیراً کمپانی پارامونت فیلم SpongeBob Movie: Sponge را نیز در پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر کرده بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.