جنا اورتگا به Scream 5 پیوست

21 August 2020 - 13:30

کمپانی‌های Spyglass Media و Paramount Pictures بعد از انتخاب ملیسا باررا (Melissa Barrera) در روزهای اخیر برای بازی در پنجمین سری از مجموعه فیلم‌های Scream (جیغ)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، بازیگر نوجوان ۱۷ ساله، را برای بازی در این ریبوت جدید در اختیار گرفته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اورتگا و باررا دو بازیگر اولی هستند که به دیوید آرکت (David Arquette) و کورتنی کاکس (Courtney Cox) برای بازی در سری جدید این فرنچایز پیوسته‌اند. جزئیات مربوط به شخصیت اورتگا در فیلم مخفی نگه داشته شده است. اورتگا به زودی در فیلم‌هایی همچون The Babysitter: Killer Queen محصول نتفلیکس، کمدی Yes Day با بازی جنیفر گارنر (Jennifer Garner) و فیلم رومانتیک مهیج Songbird به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) دیده می‌شود.

آرکت اولین بازیگر فیلم اصلی است که به سری پنجم پیوست و سپس کورتنی کاکس اواخر ماه ژوئیه اعلام حضور در این فیلم کرد و اوایل امسال اعلام شد نو کمبل (Neve Campbell) نیز در حال مذاکره برای ایفای مجدد نقشش، سیدنی پرسکات، است.

جزییات مربوط به پلات فیلم هنوز مشخص نیست و تنها گزارش شده که فیلم درباره زنی است که به زادگاهش باز می‌گردد تا ببیند چه کسی مرتکب جنایت‌های شریر شده است.

این فیلم را جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) از کمپانی Project X Entertainment تولید می‌کند که یکی از نویسنده‌های کار به همراه گای باسیک (Guy Busick) نیز هست. پل نینستین (Paul Neinstein) و ویلیام شراک (William Sherak) از Spyglass و کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) به همراه چاد ویللا (Chud Villella) از Radio Silence تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

سری اول Scream سال ۱۹۹۶ اکران شد و دهه‌های متوالی به احیای ژانر وحشت کمک بزرگی کرد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ شد تا اینکه ریبوت هالووین در سال گذشته جایگاه فیلم را متزلزل کرد. موفقیت فیلم اول به گونه‌ای بود که سه دنباله از آن ساخته شد که همانند فیلم اصلی موفق ظاهر شدند و سری‌های سوم و چهارم در گیشه خوب عمل کردند و نمرات مختلفی دریافت نمودند.

سریالی براساس این فیلم بعد از سال‌ها کشمکش توسط MTV ساخته شد که دو فصلش با استقبال زیاد مخاطبین مواجه گردید اما با رفتن فصل سوم سریال به شبکه VH1، این سریال با نمرات منفی مواجه شد و نتوانست همانند دو فصل قبل خود درخشان ظاهر شود.

احیای فیلم Scream، حاکی از این است که Spyglass در حال ساخت ریبوت دومین فرنچایز مهمِ ترسناک است. این استودیو در حال ساخت کلاسیک ترسناک Hellraiser ساخته کلیو بارکر (Clive Barker) و به قلم دیوید اس. گویر (David S. Goyer) است.

نو کمبل نقش سدینی پرسکات را در بلاک باستر اصلی Scream ایفا کرد و از آن زمان به بعد چهره محبوب فیلم شد و در سه دنباله بعدی آن ظاهر شد. سری چهارم Scream سال ۲۰۱۱ اکران شد و علی رغم بودجه ۴۷ میلیون دلاری‌اش، ۹۷ میلیون دلار فروش جهانی داشت. کمبل اخیرا در سریال House of Cards محصول نتفلیکس و فیلم Castle in the Ground دیده شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.