IMDb لیست ۱۰ سریال برتر امسال را منتشر‌ کرد

16 December 2016 - 15:27

از مجموعه های تلویزیونی منتشرشده در نتفلیکس گرفته تا عناوین فوق‌العاده HBO ازقبیل Game of Thrones و Westworld و همچنین سریال‌های تلویزیونی (مثل Walking dead و Mr. Robot) سال ۲۰۱۶ را به سالی موفق در عرصه مجموعه‌های تلویزیونی بدل کردند، همچنین از زمانی که شبکه‌های اینترنتی پا در این عرصه گذاشتند بسیاری از طرفداران دنیای سینما، خانه خود را به سینما ترجیح‌ داده‌اند!

امروزه بسیاری از کارشناسان فرهنگی و رسانه دوره فعلی را عصر طلایی برنامه‌‌‌های تلویزیونی نامگذاری می‌کنند، ازاین‌رو با پیشرفت قابل‌توجه عصر تلویزیونی عدم حضور بسیاری از شاهکار های صنعت فیلم‌سازی بر‌روی پرده سینما خیلی تعجب آور نیست. با‌ این‌وجود سایت ‌IMDb لیستی از ۱۰ مجموعه تلویزیونی برتر امسال منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. این لیست بر اساس بازدید‌های ماهانه ۲۵۰‌میلیون کاربر این وبسایت از مجموعه های تلویزیونی استخراج‌شده است.

لیست ۱۰ مجموعه برتر IMDb بدین ترتیب است:

  1. Game of Thrones
  2. Stranger Things
  3. The Walking Dead
  4. Westworld
  5. American Horror Story
  6. The Flash
  7. Robot
  8. Orange is the New Black
  9. Vikings
  10. Daredevil

با در‌نظر گرفتن موفقیت و شهرت سریال Game of Thrones در میان مخاطبان، حفظ کردن این جایگاه در پنج سال متوالی قطعا شوکه‌کننده نخواهد‌بود. در مقابل دستیابی سریال Stranger Things به موفقیت اینچنینی در اوایل تابستان امسال، رتبه خوب این مجموعه‌ را درست در بالای مجموعه The Walking Dead در سال ۲۰۱۶ رقم‌زد.

Keith Simanton ، سردبیر ارشد IMDb در طول صحبت‌هایش درباره‌ی دو عنوان برتر این لیست،شهرت متوالی و بی‌همتای Game of Thrones در طی پنج‌ سال اخیر را ناشی از حضور بازیگران محبوب این شاهکار همچون Emilia Clarke (که طی دو سال متوالی رتبه دو ستاره‌های IMDb را کسب‌کرده) می‌دانست. او در ادامه گفت:

عمر محصولات تنها در لیست ما ملاک نیست، مجموعه Stranger Things با وجود انتشار هشت اپیزود در جولای با حضور دو بازیگر در لیست ستاره‌ها IMDb(Millie Bobby Brown و Natalia Dyer) فورا در میان کاربران سایت محبوب‌شد و صعود چشمگیری در لیست داشت.

 در حال حاضر بسیاری از طرفداران Stranger Things در اینترنت به جستجوی ستارگان جوان فیلم‌های درام علمی-تخیلی می‌پردازند، از طرفی هم‌اکنون  Game of Thrones با حفظ کردن روندش در سال پربیننده‌تزین مجموعه سراسر دنیا و رتبه یک لیست ۱۰ سریال برتر طبق آمار IMDb به‌حساب می‌آید.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • afson01 says:

    سلام
    آقا اول یه خسته نباشید بهتون میگم میخواستم بگم اگه کسی پیام تو پست ها نمیده دلیل بر این نیست که کسی سایت رو نمیبینه یا محبوبیت نداره خودم هر وقت گیم فا رو باز میکنم سینما گیم فا هم باز میکنم اما میدونید دیگه که اکانت ها به هم نمیخوره برای همین مردم پیام نمیدن
    پس خواهشا با قدرت ادامه بدین
    دوم از نظر بنده باید سریال the crown هم در لیست میبودچون واقعا سریال خوش ساختی هست
    اما نمیدونم چرا کسی ازش حمایت نکرد و بیننده نداشت حتی زیرنویساش هم هنوز تکمیل نیست

    • محمد زمانی says:

      به خاطر نظر و حمایتتون تشکر میکنم، طبیعتاً ما سعی می‌کنیم همچنان ادامه بدیم و به مرور پیشرفت هم کنیم اما خب واضحه که حمایت کاربرا و نظر دادن یا شرکت در بحث‌ها [بحث‌های مفید] هم تاثیر به سزایی داره.
      نظرتون درباره سریال the crown هم درسته اما خب همیشه اینطوری بوده که بعضی از آثار در دید مخاطب محبوب‌تر میشه. این مسئله کار این سریال رو در برابر بعضی از آثار لیست، مخصوصاً اونایی که چندین ساله پخش میشن، سخت‌تر کرده. در ضمن بقیه آثار هم کیفیت بالایی دارند.

  • Hold the Door says:

    خیلی عالیه که می بینم اکثر سریال هایی که دوست دارم تو لیست هست !

  • Matt Murdock says:

    برتر چه عرض کنم،پرطرفدارترین.
    باز قضیه پورشه و پراید مطرحه.

  • Hold the Door says:

    اصلا هم این طور نیست !
    این سریال ها برترین های امسال بودن !
    درسته جای چندتا سرایل تو لیست خالیه (سریال های مثل crown یا rick and morty و..)
    بقیه لیست واقعا از هرلحاظ سریال های کاملی بودن ( البته از نظر من فلش میتونست توی لیست نباشه و walking dead هم دیگه مثل فصل های قبلش نیست و میتونست فیلم دیگه ای جاش باشه !)
    بقیه لیست سریال های خوش ساخت و کاملی هستن !