کامیلا مندس به فیلم American Sole پیوست

21 August 2020 - 22:30

کامیلا مندس (Camila Mendes) به بازیگران درام American Sole محصول کمپانی STX پیوسته است. American Sole داستان دو فرد بیست و چند ساله با بازی پیت دیویدسون (Pete Davidson) و اوشی جکسون (O’Shea Jackson) است که قرض دانشگاهی زیادی دارند و سعی می‌کنند با بازار گرمی برای فروش مجدد کتانی‌های دست‌دوم به رویای آمریکایی‌شان دست یابند. اما وقتی بی‌پول می‌شوند و یک سرمایه‌گذار مشکوک تنها راه نجات آن‌هاست، رویایشان تبدیل به کابوس می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ستاره سریال The Riverdale نقش جس، دوست‌دختر پیت دیویدسون را در این فیلم بازی می‌کند که در فیلم موفق Hustlers محصول STX بازی کرده است.

ایان ادلمن (Ian Edelman) سازنده سریال How To Make It In America این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند و کوین هارت (Kevin Hart) و کریس پل (Chris Paul) آن را تولید می‌کنند. جیک استین (Jake Stein) نیز از طریق کمپانی Scondo Productions در تولید فیلم نقش دارد.

این فیلم اولین کار پل در منصب یک تولید کننده است. Stadium Goods که بازار جهانی کتانی و لباس است، مشاور پروژه است. جان مک‌پیترز (John McPheters) از Stadium Goods تهیه‌کنندگی این فیلم را به همراه برایان اسمایلی (Bryan Smiley) از کمپانی HartBeat برعهده دارد.

مندس در فیلم Palm Springs نقش مقابل اندی سمبرگ (Andy Samberg) و کریستین میلیوتی (Christin Milioti) را بازی کرد که اوایل امسال با قرادادی به شبکه Hulu داده شد و امسال تابستان پخش شد. مندس نقش مقابل جسی تی آشر (Jesse T. Usher) را در فیلم مهیج Dangerous Lies محصول نتفلیکس نیز بازی کرده است. و هم‌بازی جسیکا باردن (Jessica Barden) در فیلم The New Romantic بوده که سال ۲۰۱۸ در فستیوال فیلم SXSW پخش شد و توسط The Orchard منتشر گردید.

او همچنین نقش مقابل نوا سنتینو (Noah Centineo) در فیلم Perfect Date بوده و در فیلم Coyote Lake به کارگردانی سارا سلیگمن (Sara Seligman) بازی کرده است. مندس ۲۲ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و سخنگوی جدید برند لوازم آرایش Urban Decay است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.