هنری کویل تصویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم ویچر منتشر کرد

21 August 2020 - 23:30

هنری کویل (Henry Cavill) ستاره سریال The Witcher امروز تصویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم سریال منتشر کرد که روی صندلی اتاق گریم نشسته و گریمورها در حال کار روی صورت او هستند. او به طرفداران اطمینان داد که بازیگران و عوامل سریال کاملا سالم هستند و همگی دوبار در هفته تست کرونا می‌دهند. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این تصویر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

در فصل دوم سریال ویچر، کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) در نقش نیولن و کیم بوندیا (Kim Bondia) در نقش وسمیر حضور دارند. شش بازیگر دیگر نیز به این فصل پیوسته‌اند: پل بالیون (Paul Bullion) در نقش لمبرت، یاسن آتور (Yasen Atour) در نقش کوئن، جادوگر اهل پوویس، اگنس بورن (Agnes Bjorn) در نقش ورینا، تو ارستد راسموسن (Thue Ersted Rasmussen) در نقش اسکل دوست دوران جوانی گرالت، ایشا فابین راس (Aisha Fabienne Ross) در نقش لیدیا جادوگر و مسیا سیمدن (Mecia Simson) در نقش فرنسیسکا.

این سریال فانتزی داستان حماسی سرنوشت و خانواده است. گرالت اهل ریویا، شکارچی هیولای تنهایی است که سعی دارد جایگاه خود را در دنیا پیدا کند، جایی که مردم نشان می‌دهند از حیوانات بدتر هستند. اما وقتی دست سرنوشت او را به سمت جادوگر قدرتمند و پرنسس جوانی با راز خطرناکی می‌کشد، این سه نفر باید یاد بگیرند این قاره بزرگ را با هم رهبری کنند.

هنری کویل در نقش گرالت اهل ریویا، فریا آلن (Freya Allan) در نقش پرنسس سیری، آنیا شالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینیفر اهل ونگربرگ، مای‌آنا بورینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسیا و جویی بیتی (Joey Batey) در نقش یسکیر از جمله بازیگران این سریال هستند. در فصل دوم شاهد بازگشت تام کنتون (Tom Canton) در نقش فیلاوندرل، لی‌لی کوپر (Lilly Cooper) در نقش مورتا، جرمی کرافورد (Jeremy Crawford) در نقش یارپین زیگرین، ایمون فرن (Eamon Farren) در نقش کاهیر، ماهش جادو (Mahesh Jadu) در نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد (Terence Maynard) در نقش آرتوریس، لارس میکلسون (Lars Mikkelson) در نقش استرگوبور، می‌می اندوینی (Mimi Ndiweni) در نقش فرینجیلا ویگو، رویس پیرسون (Royce Pierrseson) در نقش ایسترد، ویلسون رجوو-پوجاله (Wilson Radjou-Pujalte) در نقش دارا، آنا شافر (Anna Shaffer) در نقش تریس مریگولد و تریسا ویلسون رید (Therica Wilson Read) در نقش سابرینا هستیم.

سریال ویچر محصول شبکه نتفلیکس براساس داستان‌ها و رمان‌های آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) است که هشت سری هستند و سری بازی‌های ویدئویی ویچر براساس آن‌ها ساخته شده و یک سری کامیک‌بوکی نیز دارند. قبلا سریال تلویزیونی براساس این شخصیت در لهستان ساخته شده است.

اشمیت هیسریچ (Schmidt Hissrich) تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال ویچر است. او قبلا سریال‌های The Defenders, Daredevil و Power را تولید کرده و قلم زده است. شان دنیل (Sean Daniel) تهیه‌کننده سریال از طریق کمپانی Sean Daniel Company به همراه جیسون براون (Jason Brown) است. تامک بگینسکی (Tomek Baginski) و جارک سوکو (Jarek Sawko) از Platige Image نیز تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

هر هشت قسمت فصل اول سریال ویچر روی استریم نتفلیکس در دسترس است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.