سریال Penny Dreadful: City Of Angels کنسل شد

22 August 2020 - 18:30

شبکه Showtime فصل دوم سریال Penny Dreadful: City Of Angels را به صورت رسمی کنسل کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه Showtime روز جمعه اعلام کرد:

شبکه ما تصمیم گرفت که فصل بعدی سریال Penny Dreadful: City Of Angels را نسازد. ما از تمام دست‌اندرکاران از جمله مدیر اجرایی جان لوگان (John Logan)، مایکل آگیلار (Michael Aguilar) و تمامی بازیگران و عوامل این سریال برای کار برجسته‌شان در این پروژه تشکر می‌کنیم.

داستان Penny Dreadful: City Of Angels در سال ۱۹۳۸ در لس‌آنجلسی که دارای درگیری‌ها و کشمکش‌های سیاسی و اجتماعی است روایت می‌شود. داستان با یک قتل شوکه‌‌کننده و وحشیانه آغاز می‌شود که در آن کارآگاه مکزیکی تیاگو وگا و همکارش لوئیس میشنر درگیر داستانی بزرگ می‌شوند. داستانی که بازتابی است از تاریخچه غنی شهر لس‌آنجلس: از ساخت اولین بزرگراه شهر و رسم و رسوم اجدادی مکزیکی آمریکایی‌ها تا اقدامات جاسوسی و خطرناک آلمان نازی و ظهور تبلیغات رادیویی مسیحیت. تیاگو و خانواده‌اش درگیر نیروهایی قدرتمند که آن‌ها را تهدید به جدایی از هم می‌کند می‌شوند.

این سریال اسپین اف سریال اصلی Penny Dreadful است که توسط مدیران اجرایی آگیلار و لوگان به همراه سازندگان سریال اصلی سم مندس (Sam Mendes) و پیپا هریس (Sam Mendes) که هردو از کمپانی Neal Street Productions هستند ساخته شده است. کمپانی جان لوگان به نام Desert Wolf Productions وظیفه‌ی ساخت این سریال را برعهده دارد. جیمز بگلی (James Bagley) هم به عنوان جایگزین مدیر اجرایی در ساخت این سریال نقش دارد.

بازیگران این سریال عبارت‌اند از:

نیتن لین (Nathan Lane)، ناتالی دورمر (Natalie Dormer)، دنیل زوواتو (Daniel Zovatto)،‌ کری بیشی (Kerry Bishé‎)، روری کینیر (Rory Kinnear‎)، آدریانا بارازا (Adriana Barraza‎)، مایکل گلیدیس (Michael Gladis)، جسیکا گارزا (Jessica Garza) و جاناتان نیوز (Johnathan Nieves) به همراه مدیر اجرایی و سازنده و نویسنده سری اصلی سریال جان لوگان.

سری اول سریال Penny Dreadful نخست در سال ۲۰۱۴ نمایش داده شد. در نهایت سه فصل از آن به نمایش درآمد که قسمت پایانی فصل آخر آن با پیچشی غیرمنتظره در ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد ۱۳۹۵) پخش شد. سه فصل این سریال ۱۳ بار نامزد جایزه امی شد. همچنین بازیگر نقش اصلی این سریال اوا گرین (Eva Green)  نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در گلدن گلوب شد. این سریال برنده سه جایزه بَفتا (جوایز آکادمی فیلم بریتانیا) نیز شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.