سریال Obi-Wan Kenobi فقط یک فصل خواهد داشت

22 August 2020 - 19:00

سریال شبکه دیزنی پلاس با نام Obi-Wan Kenobi فقط دارای یک فصل خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوکاس‌فیلم هنوز برنامه‌ی خود را برای قسمت بعدی سری فیلم‌های جنگ ستارگان اعلام نکرده ولی این‌طور که به نظر می‌رسد در آینده نزدیک این فرنچایز در شبکه دیزنی پلاس جریان خواهد داشت. در پی موفقیت سریال The Mandalorian، لوکاس‌فیلم چندین سریال دیگر براساس جنگ ستارگان را برای این شبکه در دست ساخت قرار داده است. علاوه بر فصل جدید سریال The Mandalorian، دیه‌گو لونا (Diego Luna) برای نقش‌آفرینی مجدد در سریال Cassian Andor که پیش درآمدی است بر فیلم Rogue One: A Star Wars برخواهد گشت. با این حال هواداران مشتاق بازگشت یوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) برای بازی دوباره او در نقش استاد جدای هستند.

لوکاس فیلم به صورت رسمی در سال ۲۰۱۹ ساخت این سریال را به جای ساخت فیلم آن تائید کرد. از آن‌جا که ظاهراً این سریال قرار است شامل شش قسمت باشد برای بسیاری این سؤال به وجود آمده بود که آیا این سریال دارای چندین فصل خواهد بود یا نه ولی به تازگی و طی اتفاقاتی که افتاده مثل اینکه که فصل اول این سریال که فیلمنامه آن دوباره نوشته شده به جای شش قسمت به چهار قسمت تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که این ۴ قسمت تمام چیزی خواهد بود که این سریال به نمایش خواهد گذاشت.

متن صحبت کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)‌ رئیس لوکاس فیلم درباره این سریال:

من بسیار هیجان‌زده هستم تا استعدادهایی که وارد این سریال می‌شود را ببینم. ما در حال حاضر مشغول تولید محدود سریال Obi-Wan Kenobi توسط دبورا چو (Deborah Chow) هستیم و او دارد کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد.

تائید اینکه فصل اول این سریال فقط دارای شش قسمت خواهد بود تا حدی برای این پروژه ناامیدکننده است. بعد از این همه مدت که در انتظار بازگشت مک‌گرگور برای بازی در نقش Obi-Wan بودیم، حداقل انتظار این را داشتیم که او در چندین فصل و همچنین فیلم‌های سینمایی مربوط به آن نقش‌آفرینی کند. اگر چهار قسمت این سریال دارای زمانی مشابه با قسمت‌های سریال The Mandalorian باشد به این معنی خواهد بود که تنها دو ساعت محتوای جدید از Obi-Wan را می‌توانیم ببینیم.

با توجه به تأخیرهای متعدد و تغییر فرمت این سریال در طی این سال‌ها تعجبی ندارد که شاید همه این عامل‌ها باعث شده که این سریال فقط دارای یک فصل باشد. گرچه لوکاس‌فیلم تصمیم بر این گرفته است که این سریال فقط دارای یک فصل باشد ولی ممکن است لوکاس‌فیلم تصمیم خود را در آینده تغییر دهد. اگر فصل اول این سریال تبدیل به سریال بزرگی برای شبکه دیزنی پلاس شود امکان دارد که لوکاس‌فیلم ساخت فصل‌های بعدی آن را نیز درنظر بگیرد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.