پوستر شخصیت‌های فصل دوم سریال The Boys منتشر شدند

22 August 2020 - 17:32

قبل از اینکه فصل دوم سریال The Boys (پسران) چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) پخش گردد، ۱۲ پوستر از شخصیت‌های این سریال با این عنوان که قهرمانان به دنیا نمی‌آیند بلکه ساخته می‌شوند، و آماده‌ی افشای حقیقت هستند، منتشر شده است. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این پوسترها را در گالری انتهای خبر مشاهده کنید.

در این فصل پسران در حال فرار از قانون و ابرقهرمانان هستند و ناامیدانه سعی دارند دوباره گروه خود را احیا کنند و علیه ووت بجنگند. هیویی با بازی جک کواید (Jack Quaid)، مادرز میلک با بازی لاز آلونسو (Laz Alonso)، فرنچی با بازی تومر کاپون (Tomer Capon)، و کیمیکو با بازی کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) سعی بر ایجاد شرایط نرمال دارند در حالیکه بوچر با بازی کارل اربن (Karl Urban) غیبش زده است. با اینحال، استارلایت با بازی ارین موریارتی (Erin Moriarty) باید جایگاه خود را در گروه سون تثبیت کند در حالی که هوملندر با بازی آنتونی استار (Antony Starr) چشم به کنترل کامل این گروه دارد. قدرت او با اضافه شدن استورم‌فرانت با بازی آیا کش (Aya Cash)، ابرقهرمان جدیدی که تسلط کامل بر شبکه‌های اجتماعی دارد، مورد تهدید قرار می گیرد. جدا از این‌ها، خطر حضور یک سوپرویلن نیز وجود دارد در حالیکه ووت به دنبال سوءاستفاده از ترس مردم نسبت به این مسئله است.

سریال The Boys ابرقهرمانانی را نشان می دهد که به اندازه سلبریتی‌ها مشهور و به اندازه سیاستمداران پرنفوذ هستند و به اندازه خدایان پرستیده می‌شوند، اما به‌جای استفاده از قدرتشان در راه درست، از آن سوءاستفاده می‌کنند. این قدرت نداشتن در برابر قدرتمند بودن است که حقیقت این گروه را فاش می‌کند.

این سریال خشونت زیاد در کامیک را نشان می‌دهد درحالیکه به دنبال نیمه تاریک شهرت و سلبریتی ابرقهرمانان است.

این سریال توسط ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و ست روگن (Seth Rogen) خلق شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.