اولین تصاویر از The Boys in the Band منتشر شد

22 August 2020 - 18:00

شبکه نتفلیکس تصاویر جدیدی از فیلم رو به آماده The  Boys in the Band منتشر کرده که نمایانگر پروژه رایان مورفی (Ryan Murphy) هستند. این فیلم داستان گروهی از مردان را دنبال می‌کند که سال ۱۹۶۸ به مهمانی تولدی در نیویورک می‌روند تا فقط خوش بگذرانند و نوشیدنی و غذای مجانی بخورند اما یکی از مهمانان همه‌چیز را به‌هم می‌ریزد. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید گالری تصاویر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

با گذشت بیش از ۵۰ سال از نمایش کمدی موفق مارت کرولی (Mart Crowley) درباره زندگی مردان مجرد، فیلم The Boys int the Band با اقتباس جدیدی به پرده نقره‌ای بازگشته است. این فیلم را جو مانتلو (Joe Mantello) با گروهی از بازیگران برنده جایزه امی کارگردانی می‌کند.

در سال ۱۹۶۸ که هنوز صحبت آزادانه درباره علایق شخصی در نیویورک بسیار سخت بود، گروهی از مردان به مهمانی تولد هارولد خوش‌تیپ و رُک با بازی زکری کینتو به میزبانی مایکل با بازی جیم پارسونز، فیلم‌نامه‌نویسی که به نوشیدنی‌های الکلی اعتیاد دارد، می‌روند. مهمانان این تولد، دونالد با بازی مت بومر، لری با بازی اندرو رانلز، هنرمند تبلیغاتی که با هنک، معلم مدرسه، با بازی تاک واتکینز زندگی می‌کند، برنارد با بازی مایکل بنجامین واشینگتن، کتابدار و دوست اموری با بازی رابین دی جیزس، طراح خانه و رقصنده‌ای با بازی چارلی کارور هستند.

این مهمانی با ورود غیرمنتظره آلن با بازی برایان هاچیسان، هم‌اتاقی دوران دانشجویی مایکل، به‌هم می‌ریزد و همه با حقیقت دفن شده‌ای مواجه می‌شوند که اساس این گروه را به خطر می‌اندازد.

جیم پارسونز (Jim Parsons)، زکری کینتو (Zachary Quinto)، مت بومر (Matt Bomer)، اندرو رانلز (Andrew Rannells)، چارلی کارور (Charlie Carver)، رابین دی جیزس (Robin de Jesus)، برایان هاچیسان (Brian Hutchison)، مایکل بنجامین واشینگتن (Michael Benjamin Washington) و تاک واتکینز (Tuc Watkins) بازیگران فیلم The Boys in the Band هستند.

این فیلم را جو مانتلو با فیلم‌نامه‌ای از مارت کرولی (Mart Crowley) و ند مارتل (Ned Martel) براساس نمایشی از کرولی کارگردانی کرده است. رایان مورفی، دیوید استون (David Stone)، مانتلو، مارتل و الکسیس نارتین وودال (Alexis Martin Woodall) تولیدکنندگان آن هستند.

فیلم The Boys in the Band در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در استریمر نتفلیکس قابل مشاهده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.