مراسم DC FanDome: فیلم Justice League چهار قسمت خواهد بود

23 August 2020 - 14:00

امروز در مراسم DC FanDome، زک اسنایدر (Zack Snyder) تائید کرد که نسخه‌ی اسنایدرکات فیلم Justice League به صورت چهار قسمت یک‌ساعته در شبکه HBO Max در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

زک اسنایدر به طرفدارانی که در کشورشان سرویس HBO Max ندارند این قول را داد که:

ما راهی پیدا خواهیم کرد که در پایان، این قسمت‌ها را در یک باندل جمع کنیم. (کسانی که در کشورشان سرویس HBO Max ندارند) ما راهی برای دیدن این فیلم برای شما پیدا خواهیم کرد.

اوایل دیروز تریلر این فیلم به صورت آنلاین لو رفت ولی به سرعت از سطح اینترنت برداشته شد. تریلر این فیلم ظاهر تغییریافته‌ی استپن‌ولف به همراه نمایی از شخصیت دارک‌ساید را نشان می‌دهد، ‌شخصیتی که به عنوان شرور اصلی داستان همان‌طور که در نسخه‌ی اصلی قرار بود، ظاهر خواهد شد. همچنین اسنایدر حضور بیشتر شخصیت‌های فلش و سایبورگ را نیز در نسخه‌ی خود تائید کرد.

در سال ۲۰۱۳ طی مراسمی آنلاین زک اسنایدر تائید کرد که نسخه‌ی بدون دست‌کاری خود از این فیلم که توسط جاس ویدون در سینماها (Joss Whedon) ویرایش و پخش شده بود را در سال ۲۰۲۱ در پلتفرم HBO Max منتشر خواهد کرد. برادارن وارنر بعد از درخواست‌های متعدد و زیاد طرفداران این فیلم تصمیم گرفتند که نسخه‌ی کارگردانی شده این فیلم توسط زک اسنایدر را پخش کنند. فعلاً هیچ تاریخ دقیقی مبنی بر اینکه این فیلم در چه زمانی در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد داده نشده است.

فیلم Justice League که در تاریخ نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد کمتر از فیلم Batman v Superman در سینماها فروش داشت (۶۵۷.۹ میلیون دلار در مقابل ۸۷۳.۶ میلیون دلار). از این فیلم که شخصیت‌های بزرگی مثل سوپرمن، ‌بتمن، فلش،‌ آکوامن و سایبورگ را درخود داشت انتظار می‌رفت که موفقیت تجاری بزرگی همانند فیلم انتقام‌جویان مارول را برای دی‌سی به ارمغان بیاورد ولی متأسفانه این‌طور نشد. انتظار می‌رود نسخه‌ی کارگردانی شده زک اسنایدر این فیلم جوی تاریک داشته باشد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.