نتفلیکس سریال‌های The Society و I Am Not Okay With This را بخاطر کرونا کنسل کرد

23 August 2020 - 11:00

نتفلیکس نظرش درباره تمدید فصل دوم سریال The Society را عوض کرده است. این درام نوجوانانه که تولیدش تحت‌تاثیر شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار گرفته، کنسل شده و فیلم‌برداری نمی‌شود. نتفلیکس تصمیم گرفته فصل دوم سریال I Am Not Okay With This، را نیز کنسل کند. درحالی‌که هیچ‌گونه اعلام رسمی درباره تمدید این سریال صورت نگرفته بود، این درام کمدی بدون سروصدا برای فصل دوم تمدید شده و فیلم‌نامه‌ها نوشته شده و در مسیر تولید قرار گرفته بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Society تابستان گذشته برای فصل دوم تمدید شد و قرار بود اواخر امسال پخش شود. این سریال امید داشت از ماه آینده فیلم‌برداری‌اش آغاز شود.

طبق گفته منابع خبری، بدلیل عدم اطمینان درباره تاریخ‌های تولید و ایجاد تعادل میان حضور طیف گسترده‌ای از بازیگران سریال The Society، و کاهش بودجه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، تصمیم گرفته شد سریال‌های The Society و I Am Not Okay With This علی‌رغم استقبال مخاطبین و ستایش منتقدین و حمایت قوی نتفلیکس، برای فصل‌های بعدی تمدید نگردند.

نتفلیکس در بیانیه‌ای اعلام داشته:

تصمیم سختی بود که از ساخت فصل‌های دوم سریال‌های The Society و I Am Not Okay With This صرف‌نظر کنیم. خیلی ناامید شدیم که این تصمیمات را به دلیل شرایط پیش‌آمده بخاطر کووید ۱۹ گرفته‌ایم و از تمام سازندگان سریال The Society یعنی جاناتان انتویسل (Jonathan Entwistle)، کریستی هال (Christy Hall)، شان لوی (Shawn Levi)، دن لوین (Dan Levine)، دن کوهن (Dan Cohen) و جاش باری (Josh Barry) از کمپانی ۲۱Laps Entertainment و تهیه‌کنندگان سریال I Am Not Okay With This؛ کریس کیسر (Chris Keyser)، مارک وب (Marc Webb) و پاولینا هاتوپیس (Pavlina Hayoupis) و تمامی نویسندگان، بازیگران و عواملی که بطور مداوم کار و تلاش کردند سپاسگزاریم.

این اتفاقی است که احتمالا در رابطه با بیشتر کارهای هالیوود به دلیل شیوع بیماری کرونا رخ می‌دهد و تمامی سریال‌ها بخاطر وقفه در تولیدشان و بالا رفتن هزینه‌های تولید بخاطر رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی تحت تاثیر قرار گرفتند. استریمر‌ها و کمپانی‌های مدرن‌تر در کل جایگاه بهتری نسبت به کمپانی‌های قدیمی در کنترل اوضاع مالی خود در این شرایط دارند.

سریال The Society کاری از کریس کیسر با بازی کاترین نیوتون (Kathryn Newton) بصورت Lord of the Flies مدرن توصیف شده است. این سریال داستانِ گروهی از نوجوانانی است که بدون هیچ ردی از والدین‌شان به‌طور مرموزی به شهر ثروتمند نیو اینگلند منتقل شده‌اند. آزادی جدید این بچه‌ها جالب اما در عین حال خطرناک است. در حالی که این نوجوانان تلاش دارند تا راه بازگشت به خانه را پیدا کنند، باید برای نجات یافتن خودشان دوست پیدا کنند.

بازیگران سریال The Society عبارتند از کاترین نیوتون، گیدون آدلون (Gideon Adlon)، شان بردی (Sean Berdy)، ناتاشا لیو بوردیزو (Natasha Liu Bordizzo)، جک کولیمن (Jacques Coliman)، اولیویا دجانگ (Olivia DeJonge)، الکس فیتزالان (Alex Fitzalan)، گریس ویکتوریا کاکس (Grace Victoria Cox)، امیلیو گارسیا سانچز (Emilio Garcia Sanchez) و اولیویا نیکانن (Olivia Nikkanen). کیسر شورانر سریال است و آن را بطور مشترک با مارک وب تولید کرده است.

سریال I Am Not Okay With This کاری از جاناتان انتویسل و کریستی هال براساس رمان گرافیکی چارلز فورسمن (Charles Forsman) است. این سریال به قلم هال و کارگردانی انتویسل ساخته شده و داستان دختر نوجوانی است که آزمایشات سخت دبیرستان را هدایت می‌کند و درحالی‌که با مشکلات خانوادگی دست‌وپنجه نرم می‌کند، قدرت‌های مرموز او سر باز می‌کنند.

انتویسل و هال این سریال را به همراه شان لوی، دن لوین، دن کوهن و جاش باری از کمپانی ۲۱Laps تولید کرده‌اند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.