فیلم سولوی Batman سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد

16 December 2016 - 16:00

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶ میلادی، کمپانی برادران وارنر کماکان در حال ایجاد تغییرات گسترده در آینده دنیای عظیم DC است. با وجود اینکه در سال آینده میلادی، شاهد اکران دو فیلم Wonder Woman و لیگ عدالت خواهیم بود، اما ابهامات زیادی پیرامون تقویم اکران سال ۲۰۱۸ این کمپانی وجود دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

قرار بود فیلم Flash اولین فیلمی باشد که در آن سال اکران می‌شود ولی این فیلم در حال حاضر بدون کارگردان و تاریخ رسمی اکران است و قرار شده‌است فیلم آکوامن در اواخر سال ۲۰۱۸ بر روی پرده سینما برود. این عمل باعث می‌شود یک جای خالی در تقویم اکران این کمپانی ایجاد شود. اکثر طرفدارن حدس می‌زنند که این جای خالی متعلق به فیلم سولوی بتمن باشد.

بن افلک (Ben Affleck) امروز تایید که که فیلم در مسیر خود برای آغاز فیلم‌برداری در بهار سال آینده قرار دارد؛ اما با توجه به تغییر زمان اکران فیلم لیگ عدالت ۲ به منظور ایجاد فضا برای اکران فیلم بتمن، احتمال می‌دادیم که تاریخ اکران ۲۰۱۹، محتمل‌ترین تاریخ برای اکران این فیلم باشد. اگرچه این اتفاق دیگر نخواهد افتاد.

به گزارش ددلاین، گرگ سیلورمن (Greg Silverman) رییس سابق کمپانی برادران وارنر طی مصاحبه اخیرش با این خبرگزاری، در خلال توضیح جدول‌های اکران این کمپانی در سال‌های آینده، تایید کرد که فیلم سولوی بتمن به کارگردانی افلک، در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد:

بدین ترتیب سال ۲۰۱۸، در کنار فیلم‌هایی مثل جانوران شگفت انگیز ۲، فیلم جاه‌ طلبانه Ready Player One به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان (James Wan) و انیمیشن های Scooby Doo و Lego Ninjago، شاهد اکران فیلم سولوی بتمن خواهیم بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.