چه زمانی نخستین تریلر Star Wars: Episode VIII را خواهیم دید؟

16 December 2016 - 17:00

با وجودی که اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story در سال جاری نکته‌ی امید بخشی برای طرفداران سری جنگ ستارگان است، اما همچنان هواداران این مجموعه در انتظار نسخه‌ی هشتم از سری اصلی جنگ ستارگان به سر می‌برند. اکنون اخبار جدیدی از این فیلم به گوش رسیده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به لطف پایان قسمت قبل، سوالات بسیار زیادی وجود دارند که نیاز به پاسخگویی دارند. اطلاعات مربوط به تیم بازیگری این قسمت، تصاویر و همچنین شایعات منتشر شده فقط نمایی ذهنی و کوچک از فیلم به ما می‌دهند. اگر منتظر تماشای نخستین تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII در این روزها هستید، متاسفانه کمی بیش‌تر باید صبر کنید؛ زیرا با توجه به مصاحبه‌ی اخیر رییس استودیو Lucasfilm، یعنی کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، نباید تا قبل از بهار سال ۲۰۱۷ میلادی منتظر تریلر قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان باشید.

 کتلین کندی در مصاحبه‌ی اخیر خود با لیزو مزیبا، خبرنگار بی‌بی‌سی، به این نکته اشاره می‌کند که دو شرکت دیزنی و لوکاس‌ فیلم قصد دارند تا قبل از شروع تبلیغات برای Star Wars: Episode VIII، همچنان در این ماه‌ها بر روی Rogue One: A Star Wars Story تمرکز کنند. هنگامی که از او درباره زمان انتشار نخستین تریلر قسمت هشتم سری جنگ ستارگان سوالی پرسیده شد، او گفت:

خب، خیلی زود. ما همچنان می‌خواهیم بر روی [Rogue One] تمرکز کنیم و کمی بیش‌تر به آن فضا و فرصت دهیم؛ پس از آن و با رسیدن بهار، احتمالا شما شاهد چیز‌هایی درباره‌ی آن [Star Wars: Episode VIII] خواهید بود.

با وجودی که هنوز تا بهار فاصله‌ی زیادی باقی مانده است، اما باید صبر کرد و در انتظار اخبار بیش‌تر درباره‌ی قسمت آینده‌ی این مجموعه بمانیم. شما می‌توانید پرونده‌ی کامل سری Star Wars را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

فیلم Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (برابر با ۲۴ آذر ۹۶) در سینماها اکران خواهد شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    اکران فیلم شروع شده. اگر بتونم دوشنبه مى بینمش. خیلى بیشتر از اپیزود ٨ براش هیجان دارم.