مراسم DC FanDome: تیزرهایی انیمیشنی از Black Adam منتشر شدند

24 August 2020 - 16:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) طی مراسم DC Fandom اطلاعاتی از فیلم مورد انتظار پیشِ روی سال ۲۰۲۱ یعنی Black Adam منتشر کرد. این اطلاعات که شامل اعلام رسمی حضور شخصیت‌های هاکمن، دکتر فیت، سایکلون و اتم اسمشر با بازی نوآ سنتینو (Noah Centineo) از گروه جامعه‌ی عدالت آمریکا نیز در این فیلم بودند، در قالب انیمیشن‌هایی از طراحی‌های مفهومی این فیلم خلق‌شده توسط جیم لی (jim lee) و باسلاجیک (bossLogic) منتشر شدند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبیه به کاری که جیمز وان با معرفی انیمیشنی فیلم Aquaman قبل از آغاز تولید فیلم در کامیک-کان چند سال پیش انجام داد، پنل فیلم Black Adam نیز همین کار را با سکانس‌هایی صداپیشگی شده توسط جانسون انجام داد و به معرفی سرگذشت این ضد-قهرمان پرداخت.

۵۰۰۰ سال قبل، کانداک مکانی بود که مردمانی با فرهنگ‌های متفاوت، ثروت، قدرت و جادو کنار یکدیگر زندگی می‌کردند. این در حالی بود که اغلبمان هیچ‌چیزی نداشتیم، صرف‌نظر از زنجیرهای پیچیده شده به دور گردن‌هایمان. کانداک به یک قهرمان نیاز داشت؛ به‌جای آن من نصیبشان شدم. من کارهایی که لازم بود انجام بشوند را انجام دادم و آن‌ها به خاطرش مرا زندانی کردند. حالا، ۵۰۰۰ سال بعد، من آزادم و به شما قول می‌دهم: هیچ‌کس دوباره نمی‌تواند متوقفم کند.

هنوز مشخص نیست که هنری کویل (Henry Cavill) در این فیلم حضور خواهد داشت یا نه؛ این در حالی است که پیش‌تر گفته‌شده بود او در مذاکراتی اولیه برای داشتن حضور کوتاهی در قالب سوپرمن در یکی از فیلم‌های آینده‌ی دی‌سی است. جانسون طی پنل فیلم بلک آدام در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران گفت که علاقه دارد تا با واندروومن یا سوپرمن همکاری کند، اما هنوز حضور این شخصیت‌ها در فیلم مذکور تأیید نشده است.

جانسون گفت:

ممکنه وقت گذروندن با سوپرمن باحال باشه. به خاطر سرعت و قدرت‌هامون، بلک آدام و سوپرمن می‌تونن دوست بشن.. یا نشن.

در ادامه، بازیگر اتم اسمشر نوآ سنتینو به‌صورت ویدیویی به این پنل اضافه شد و گفت مشغول کسب آمادگی‌های لازم برای این نقش است.

سنتینو گفت:

پدربزرگش یه شرور بوده، اون کاملاً روحیه‌ش رو داره. در طول فیلم تغییر می‌کنه؛ اون انتظار تبدیل‌شدن به یه ابرقهرمان رو نداره.

جانسون برای یک دهه به همراه هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از کمپانی Seven Bucks producing مشغول توسعه‌ی فیلم Black Adam بوده است.

در پایان، راک پیغامی را نیز برای ابرقهرمانان دی‌سی اعم از بتمن، سوپرمن، واندروومن، فلش، آکوامن و سایبورگ گذاشت:

یه چیزی رو بهشون بگید – اوضاع هرگز مثل قبل نخواهد شد، سلسله‌مراتب [قدرت] در جهان دی‌سی، در شرف تغییره.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.