مراسم DC FanDome: اطلاعاتی از فصل سوم Titans منتشر شد

24 August 2020 - 15:00

مدیر اجرایی و نویسنده سریال Titans گرگ واکر (Greg Walker) اعلام کرد که در فصل بعدی چهره‌هایی آشنا حضور خواهند داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

واکر برای صحبت در رابطه با قسمت‌های مهم دو فصل اول و اطلاعاتی درباره‌ی فصل سوم سریال به همراه بازیگران برنتون توایتز (Brenton Thwaites)، آنا دیوپ (Anna Diop)، تیگن کرافت (Teagan Croft)،‌ رایان پاتر (Ryan Potter) و کانر لزلی (Conor Leslie) در مراسم DC FanDome حاضر شدند. علاوه بر تعدادی از شخصیت‌های DC‌ که قرار است در فصل سوم حاضر شوند،‌ شخصیت‌های باربارا گوردون و جاناتان کرین ملقب به مترسک نیز در فصل سوم حضور خواهند داشت. قهرمانان سریال طی سفری به Gotham City با این دو شخصیت آشنا خواهند شد.

واکر گفت:

حالا ما دو شخصیت نایت وینگ و باربارا گوردون را داریم که تلاش می‌کنند با اشتباهاتی که پدر مادرشان در گذشته مرتکب شدند مواجهه شوند و در انتها معلوم می‌شود که این کار بسیار سخت‌تر از چیزی است که همه فکر می‌کنند.

علاوه بر شخصیت‌های جدیدی که قرار است در فصل سوم این سریال حضور داشته باشند (هنوز مشخص نیست که کدام بازیگرها این نقش ها را بازی خواهند کرد)، واکر یادآوری کرد که در انتهای فصل دوم چه اتفاقی افتاد. در انتهای فصل دوم سریال گروه ابرقهرمانان یکی از قهرمان‌های خود را از دست دادند و رابین نیز با بازی کوران والترز (Curran Walters) تصمیم گرفت که این گروه را ترک کند.

واکر ضرب المثلی را گفت که:

بچه‌ای که توسط دهکده‌ای مورد قبول قرار نگیرد آن دهکده را آتش می‌زند تا گرمایش را احساس کند. آن بچه در ظاهر شخصیت رد هود بازمی‌گردد.

بازیگر نقش رابین که در فیلم‌هایی نظیر ۲۰th Century Women و Too Close to Home نقش‌آفرینی کرده بود گفت:

من فشار زیادی را برای بازی در این نقش احساس می‌کنم ولی آماده‌ام که با تمام وجود این نقش را بازی کنم. مدت زیادی است که منتظر این بودم.

سریال Titans توسط دو کمپانی Weed Road Pictures و Berlanti Productions با همکاری برادران وارنر ساخته شده است. این سریال توسط آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، جف جانز (Geoff Johns‎) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) بر اساس شخصیت‌های DC ساخته شده است. جف جانز، گرگ برلانتی، سارا شچتر (Sarah Schechter) و ریچارد هتم (Richard Hatem) تولیدکنندگان اجرایی این سریال هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.