مراسم DC FanDome:‌ اطلاعاتی از فیلم فلش منتشر شد

24 August 2020 - 15:30

فیلم فلش هنوز در مسیر تولید قرار دارد و فیلم‌سازان اندی موسکیتی (Andy Muschietti) و باربارا موسکیتی (Barbara Muschietti)، به همراه فیلم‌نامه‌نویس کریستینا هادسون (Christina Hodson) و بازیگر نقش فلش ازرا میلر (Ezra Miller) در ساخت این فیلم نقش خواهند داشت. همانند شخصیت فلش، آن‌ها به سرعت اطلاعاتی را در رابطه با این فیلم که بر اساس شخصیت محبوب کامیک بوکی که اولین بار در فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ ظاهر شد منتشر کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلمساز فیلم IT اندی موسکیتی که در صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست گفت که مهم‌ترین چیز برای او در این فیلم این است که تأثیرگذار باشد و در قلب شما جایی را باز کند.

ازرا میلر گفت:

شما با اندی آشنا می‌شوید و به محض آشنا شدن با او می‌فهمید که چرا او بهترین گزینه برای این فیلم است. او مشتاقانه در انتظار ساخت این فیلم است و اولویت او در این فیلم تأثیرگذار بودن و احساسی بودن آن است.

اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده ولی چیزی که ما در طی این مراسم فهمیدیم این است که عنصر سفر در زمان در این فیلم حضور خواهد داشت. باربارا موسکیتی گفت که لحن فیلم بسیار شبیه فیلم‌های اندی موسکیتی است و هادسون اضافه کرد که او می‌تواند لحن فیلم را به یک‌باره از لحظات خنده‌دار به ترسناک و سپس به لحظات احساسی تغییر دهد.

هادسون خاطر نشان کرد که برخلاف دیگر کاراکترهای DC بری می‌تواند به گذشته سفر کرده و گذشته را تغییر دهد. بزرگ‌ترین رونمایی در طی این مراسم رونمایی از کانسپت ارت لباس The Flash بود که توسط بروس وین برای او ساخته شده است.

به‌تازگی اعلام شد که بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن دوباره در این فیلم ظاهر خواهد شد. علاوه بر او مایکل کیتون (Michael Keaton) نسخه‌ی دیگر از شخصیت بتمن که در فیلم تیم برتون (Tim Burton) در سال ۱۹۸۹ بازی کرده بود را بازی خواهد کرد. اندی موسکیتی گفت که هر دو این بازیگران نقش قابل توجهی را در این فیلم بازی خواهند کرد که داشتن این دو نسخه متفاوت از بتمن به علت وجود عنصر سفر در زمان در این فیلم امکان‌پذیر شده.

فیلم فلش در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

فیلم فلش در ابتدا قرار بود توسط کارگردان‌هایی نظیر فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) کارگردان انیمیشن The Lego Movie،‌ ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith)، ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) کارگردان فیلم Dope، کارگردانی شود که در انتها وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم به اندی موسکیتی سپرده شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.