مراسم DC FanDome: عنوان قسمت دوم فیلم شزم مشخص شد

24 August 2020 - 17:00

پس از استقبال گسترده‌ی طرفداران از Shazam! و موفقیت در گیشه، کمپانی برادران وارنر فوراً دستور ساخت دنباله‌ای برای این فیلم با بازی زکری لیوای (Zachary Levi) را صادر کرد. این دنباله به نویسندگی هنری گیدن (Henry Gayden) و کارگردانی دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) تیم سازنده فیلم نخست ساخته خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

روز گذشته لیوای در نشست مجازی DC Famdom طی پنل اختصاصی این فیلم در Hall of Heroes حضور پیدا کرد و جزئیاتی را درباره‌ی این دنباله‌ی موردانتظار منتشر کرد، حتی بااینکه نمی‌توانست چیز زیادی به اشتراک بگذارد. درواقع، او به‌جز عنوان جدید این فیلم اطلاعات زیادی را فاش نکرد. عنوان این فیلم Fury of the Gods خواهد بود.

لیوای در ابتدا تنها در این پنل حضور پیدا کرد اما سپس یک به یک بازیگران شامل، اشر انجل (Asher Angel)، مگان گود (Meagan Good)، جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer)، فیت هرمن (Faithe Herman)، آدام برودی (Adam Brody)، کارگردان دیوید اف. سندبرگ و سندباد (Sinbad) به او اضافه شدند و درباره‌ی اینکه چقدر نمی‌توانند راجع به فیلم جدید حرف بزنند با یکدیگر صحبت کردند البته صرف‌نظر از عنوان تازه‌ی فیلم که هرمن بر روی پوستری آن را نقاشی کرده بود.

Shazam! سال گذشته افتتاحیه‌ای ۱۵۹/۱ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم بر اساس کتاب‌های مصوری خلق‌شده توسط بیل پارکر و سی.سی. بک ساخته‌شده است که داستان بیلی بتسون (با بازی انجل) را دنبال می‌کند. او پسر نوجوان یتیمی است که به فرزندخواندگی گرفته می‌شود و سپس قدرت تبدیل‌شدن به یک ابرقهرمان بالغ به نام شزم را به‌دست می‌آورد. بتسون با گفتن کلمه‌ی Shazam که مخفف شده‌ی اول نام خدایان باستانی و چهرهای تاریخی دنیا یعنی سلیمان، هرکول، اطلس، زئوس، آشیل و مرکوری است، توانایی‌های خود را به‌دست می‌آورد.

مانند بسیاری از فیلم‌های کامیک بوکی، فیلم نخست با باز گذاشتن درها برای یک دنباله و یک فرصت برای گسترش دنیای خود به‌پایان رسید. پس‌ازآنکه شاهد پیوستن سوپرمن به فردی، برادر بیلی (با بازی گریزر) برای صرف ناهار در مدرسه بودیم، در سکانس پس از تیتراژ پایانی فیلم شخصیت Mister Mind (با صداپیشگی سندبرگ) معرفی شد. این شخصیت یک کرم فضایی است که یکی از دشمنان اصلی شزم در دنیای داستان‌های مصور به‌حساب می‌آید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.