بازیگر Eternals به فیلم The Batman پیوست

25 August 2020 - 15:00

تعداد بازیگران فیلم The Batman روز به روز در حال افزایش است و حالا قرار است بازیگر فیلم Eternals مارول بری کیوگن (Barry Keoghan‎) در نقش همکار کمیسر گوردون در این فیلم نقش‌آفرینی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران فوق‌العاده‌ای برای فیلم بتمن تحت کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) انتخاب شدند. رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن در مقابل ریدلر با نقش‌آفرینی پل دینو (Paul Dano)، پنگوئن با بازی کالین فارل (Colin Farrell)، زن گربه‌ای با بازی زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) قرار می‌گیرد. بتمن در مقابل جنایتکاران شهر گاتهام تک و تنها نیست چرا که جیم گوردون با بازی جفری رایت (Jeffrey Wright) و خدمتکار بتمن یعنی آلفرد، با بازی اندی سرکیس (Andy Serkis) او را همراهی خواهند کرد.

با اینکه هنوز بیشتر از یک سال مانده که این فیلم در سینماها اکران شود، طرفداران فیلم اولین تریلر آن را دیدند. به علت ویروس کرونا تنها ۲۵ درصد فیلم تولید شده و تریلری که از آن نمایش داده شد از این ۲۵ درصد بود. با این حال این تریلر حرف‌های زیادی را برای گفتن داشت. طرفداران فیلم از وقتی که تریلر آن منتشر شد دائم در رابطه با آن صحبت می‌کنند و تلاش می‌کنند که از رازها و سرنخ‌هایی که در این تریلر نشان داده شد سر دربیاوردند.

میلیون‌ها نفر برای مشاهده تریلر رسمی این فیلم به یوتیوب رفتند تا آن را تماشا کنند. براساس توضیحات نوشته‌شده در زیر ویدیو، بری کیوگن جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده. علاوه بر اینکه توضیحات زیر ویدیو حضور بری کیوگن را در فیلم تائید می‌کند،‌ نقش او در فیلم به عنوان افسر استنلی مرکل، همکار کمیسر گوردون نیز تائید شد.

کیوگن قرار است در فاز ۴ فیلم‌های مارول در فیلم Eternals نقش‌آفرینی کند، ‌بنابراین فیلم بتمن دومین فیلم کمیک‌بوکی او خواهد بود. این بازیگر جوان جدیداً در فیلم‌های The Killing of a Sacred Dear، Dunkrik و سریال شبکه HBO با نام Chernobyl دیده شده است. شخصیت او در فیلم بتمن در کمیک Batman: Year One حضور داشته و در کمیک Batman: Dark Victory به دست کاراکتر the Hangman کشته شد. با اینکه انتخاب کیوگن برای بازی در این فیلم به تازگی اعلام شده و با توجه به نوشتن نام او در کنار بازیگران اصلی فیلم می‌توان نتیجه گرفت که نقش او در این فیلم باید پررنگ باشد.

حالا که تائید شد او در این فیلم حضور خواهد داشت جالب است بدانیم که نقش کاراکتر او در این فیلم به چه صورت خواهد بود. ریوز ممکن است از داستان Dark Victory در کمیک‌ها برای فیلم خود الهام بگیرد. ممکن است کاراکتر مارکل، پلیسی فاسد باشد که ریدلر او را برای کشتن مورد هدف قرار دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.