دو انیمیشن جدید از DC در سال ۲۰۲۱ به نمایش در می‌آید

25 August 2020 - 14:30

درست است که مراسم DC FanDome تمام شده ولی باز اخبار جدیدی از سمت DC منتشر می‌شود. به تازگی و در طی پنل انیمیشن Superman: Man of Tomorrow برادران وارنر از دو انیمیشن جدید DC برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

انیمیشن Batman: Soul of the Dragon اولین انیمیشنی خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. انیمیشن بعدی Justice Society: World War II خواهد بود. Justice Society of America اولین گروه ابرقهرمانان در جهان ‌DC ‌به شمار می‌آید. قهرمانان این گروه شامل اولین نسخه‌ی کاراکترهای فانوس سبز، ‌فلش، هاک من و هاک گرل، دکتر فیت، سندمن، ‌وایلد کت، هورمن، استارمن در دوران ابرقهرمانان Golden Age بود.

بعد از انیمیشن Justice Society: World War II، قرار است داستان پرطرفدار Batman: The Long Halloween که توسط جف لوب (Jeph Loeb‎) و تیم سیل (Tim Sale) نوشته شده در دو قسمت به صورت انیمیشن مورد اقتباس قرار گیرد و منتشر شود. در این داستان بتمن تلاش می‌کند که با همکاری جیمز گوردون و هاروی دنت هویت قاتلی که در تعطیلات شروع به کشتن می‌کند را کشف کند. این داستان شامل دشمن‌های بزرگ بتمن از جمله جوکر، ریلدر، ‌مد هتر، ‌پویزن آیوی، مترسک و … می‌شود.

قسمت اول و دوم Batman: The Long Halloween به فاصله چندین ماه در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند.

منبع:‌کامینگ سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.