کیرا نایتلی بازیگر سریال جدید اپل خواهد بود

25 August 2020 - 17:30

ستاره‌ی فیلم‌های Colette و The Imitation Game کیرا نایتلی (Keira Knightley) در سریال اقتباسی از رمان The Essex Serpent به قلم سارا پری (Sarah Perry) برای Apple TV+ به ایفای نقش خواهد پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این شبکه‌ی استریمی سفارش ساخت این مجموعه را به See-Saw Films، کمپانی پشت فیلم‌های The King’s Speech و Top of the Lake داده است. کلیو بارنارد (Clio Barnard)، کارگردان فیلم‌های Dark River و The Selfish Giant مسئولیت کارگردانی و نویسنده‌ی Mrs Wilson، آنا سیمون (Anna Symon) نویسندگی این عنوان را بر عهده دارند.

The Essex Serpent کورا، زنی تازه بیوه شده با بازی نایتلی را دنبال می‌کند که از ازدواجی آزاردهنده آزاد شده است و از لندنی ویکتوریایی به دهکده‌ی کوچک آلدوینتر واقع در اسکس نقل مکان می‌کند، جایی که تحت تاثیر یک دسیسه‌ی محلی قرار می‌گیرد. این توطئه از بازگشتن یک موجود افسانه‌ای که به نام مار بزرگ اسکس شناخته می‌شود به این منطقه خبر می‌دهد.

وقایع این کتاب که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد در ۱۸۹۳ جریان دارد. این کتاب در سال انتشارش بهترین کتاب سال از سوی مراسم کتاب بریتانیا (British Book Awards) نام گرفت.

نایتلی، بارنارد و سیمون تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه در کنار جیمی لورنسون (Jamie Laurenson)، هاکان کوستا (Hakan Kousetta)، پاتریک والترز (Patrick Walters)، ایان کنینگ (Iain Canning) و امیلی شرمن (Emile Sherman) هستند. آندریا کرنول (Andrea Cornwell) تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.