نتفلیکس فیلم کمدی Upstate را می‌سازد

26 August 2020 - 12:30

نتفلیکس در طی قراردادی با رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و جان آگوست (John August) وظیفه‌ی نوشتن فیلم Upstate را به آن‌ها سپرد تا آن‌ها با همکاری یکدیگر فیلم‌نامه این فیلم را بنویسند. رایان رینولدز نیز ستاره‌ی این فیلم خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رینولدز و آگوست که آخرین همکاری آن‌ها در سال ۲۰۰۷ و در فیلم The Nines صورت گرفته بود، دوباره در این پروژه با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

طرح و داستان این فیلم هنوز مشخص نشده است. رینولدز و آگوست تولیدکنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود،‌ رینولدز هم از طریق کمپانی خود با نام Maximum Effort در ساخت این فیلم کمک خواهد کرد.

رینولدز برای نتفلیکس در فیلم ۶Underground با کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) و فیلم Red Notice با کارگردانی راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) و با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و گل گدوت (Gal Gadot) نقش‌آفرینی کرده است. فیلم‌های آینده‌ی این ستاره سینما شامل فیلم اکشن کمدی Free Guy با کارگردانی شاون لوی (Shawn Levy) و فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard است.

آگوست علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فیلم Big Fish، به تازگی فیلم‌نامه فیلم لایو اکشن بزرگ علاءالدین دیزنی را نیز نوشته است. او همچنین وظیفه‌ی نوشتن سری کتاب‌های Arlo Finch و فیلم‌نامه فیلم Summer Lovin پارامونت با کارگردانی برت هیلی (Brett Haley) را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.