تریلر سریال Raised by Wolves منتشر شد: جنگ ربات‌ و انسان بالا می‌گیرد

26 August 2020 - 20:34

شبکه HBO Max تریلر جدید سریال Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرگ‌ها) جدیدترین ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) را منتشر کرده است. این سریال بازگشت این کارگردان به تلویزیون بعد از سال ۱۹۶۰ است. ریدلی فیلم‌هایی همچون Alien, Blade Runner و Gladiator را ساخته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این سریال با دو ربات- پدر با بازی ابوبکر سلیم (Abubakar Salim) و مادر با بازی آماندا کالین (Amanda Collin) آشنا می‌شویم که در سیاره دور افتاده‌ای زندگی می‌کنند. مادر گروهی از بچه‌های انسان را بدنیا می‌آورد و آن‌ها را در دنیای جدیدی فارغ از هرگونه محدودیت مذهبی یا ایدئولوژی سیاسی بزرگ می‌کند که گویا باعث افول نژاد بشری می‌شود. وجود این جامعه زمانی مورد تهدید قرار می‌گیرد که گروهی از انسان‌ها به رهبری مارکوس با بازی تراویس فیمل (Travis Fimmel) به این سیاره می‌روند و تلاش می‌کنند بین مادر و بچه‌ها بی‌اعتمادی بوجود آورند و او را بسیار خطرناک جلوه می‌کنند.

سریال ساخته آرون گوزیکوسکی (Aaron Guzikowski) و کالین، سلیم و فیلمل، وینتا مک‌گراث (Winta McGrath)، نیام آلگار (Niamh Algar)، ماتیاس وارلا (Matias Varela)، فلیکس جیمیسون (Felix Jamieson)، اتان هازارد (Ethan Hazzard)، جوردن لوران (Jordan Loughran)، آیشا شاه (Aasiye Shah) و آیوی وانگ (Ivy Wong) است. اسکات و گوزیکوسکی تهیه کنندگان اجرایی سریال به همراه دیوید دابلیو زاکر (David W. Zucker)، جور دن شیان (Jor don Sheehan)، آدام کولبرنر (Adam Kolbrenner)، و رابین میسینگر (Robin Meisinger) هستند.

سریال Raised by Wolves از ۳ سپتامبر روی استریم HBO Max می‌رود.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.