تاریخ پخش سریال Wireless مشخص شد

26 August 2020 - 23:30

Quibi تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) را برای پخش سریال مهیج و بقای استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) با نام Wireless تعیین کرد. همچنین اولین نگاه به این عنوان با درخشش تای شریدان (Tye Sheridan) نیز منتشر شد که می‌توانید آن را در بالا مشاهده کنید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Wireless در جاده‌ی مسافرتی باریکی در دل کوه‌های کلورادو جریان دارد. یک دانشجو با نام اندی براداک (با بازی شریدان) در حال رفتن به یک مهمانی سال نو است که در میان راه تلفن همراهش باعث حواس‌پرتی‌اش می‌شود؛ اندی با یک تپه‌ی برفی تصادف می‌کند و به سمت دره‌ای منحرف می‌شود. زخمی و تنها، اندی برای نجات به تلفن همراه در حال خاموش شدنش پناه می‌برد اما کمک دورتر از آن است که با یک تلفن زدن از راه برسد.

لوکاس کیج (Lukas Gage)، فرانچسکا ریل (Francesca Reale)، میس کورونل (Mace Coronel)، سیدنی پارک (Sydney Park) و اندی مک‌داول (Andie MacDowell) دیگر بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند.

Wireless توسط زک وکتر (Zach Wechter) و جک سایدمن (Jack Seidman) خلق و تهیه‌کنندگی اجرایی شده است. سودربرگ در کنار مایکل شوگر (Michael Sugar)، کتی کنراد (Cathy Konrad) و دنی شرمن (Danny Sherman) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. کریستین هویر (Christian Heuer) از Alpine Pictures و ایزابل سن وارگاس (Isabel San Vargas) از Propagate تهیه‌کنندگان این مجموعه هستند. کمپانی Pickpocket، کمپانی Treeline Film و کمپانی Propagate تولیدکنندگان آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.