سازندگان Westworld سریال Sphere را می‌سازند

28 August 2020 - 13:00

شبکه HBO در حال توسعه سریال Sphere است. این سریال براساس رمان نوشته شده توسط جان مایکل کرایتون (Michael Crichton) که قبلاً در سال ۱۹۹۸ فیلمی براساس آن ساخته شده تولید می‎شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان رمان مایکل کرایتون درباره‌ی گروهی از دانشمندان است که با موجوداتی ناشناخته در ۳۰۰ متر زیر اقیانوس مواجه می‌شوند. تولیدکنندگان اجرایی و نویسندگان این سریال شامل دنیس دی (Denise Thé)، لیزا جوی (Lisa Joy)، جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و تیم داونی (Team Downey) می‌باشند.

سریال Westworld نیز براساس رمان نوشته شده توسط کرایتون است که در سال ۱۹۷۲ با کارگردانی و نویسندگی او تبدیل به فیلم شده بود.

رمان Sphere کرایتون قبلاً و در سال ۱۹۹۸ تبدیل به فیلمی با بازی داستین هافمن (Dustin Hoffman)، شارون استون (Sharon Stone) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) شده بود.

اتفاقات این سریال در ۳۰۰ متر زیر اقیانوس رخ می‌دهد، جایی که گروهی از دانشمندان با موجوداتی زیبا، سوررئال و کشنده روبرو می‌شوند و در انتها به این نتیجه می‌رسند که کسانی که به ما نزدیک هستند می‌توانند ثابت کنند نسبت به ما بیگانه‌ترین‌ هستند.

دنیس دی تولیدکننده سومین فصل سریال Westworld و همچنین نویسنده دو قسمت از فصل سوم این سریال از جمله قسمت پایانی فصل سوم است. از دیگر کارهای این تولیدکننده می‌توان به سریال Person of Interest با همکاری نولان و سریال‌های Gotham و Terminator: The Sarah Connor Chronicles اشاره کرد.

سریال Sphere توسط استودیوهای Nolan’s Kilter Films، Team Downey و Warner Bros. Television ساخته می‌شود.

با اینکه نولان و جوی قراردادی گران‌قیمت را با آمازون در سال ۲۰۱۹ امضا کردند ولی آن‌ها همچنان در ساخت سریال Westworld نقش دارند. تولید سریال Sphere قراردادی بود که آن‌ها قبل از قرارداد آمازون امضا کرده بودند.

اولین همکاری کمپانی Team Downey با شبکه HBO را می‌توان در سریال Perry Mason که به تازگی فصل اول آن به نمایش درآمده است مشاهده کرد. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.