کارگردان ریبوت Texas Chainsaw Massacre تغییر کرد

28 August 2020 - 12:00

ریبوت جدید استودیو Legendary با نام Texas Chainsaw Massacre با جدایی کارگردان‌هایش، اندی و رایان تاهیل (Andy & Ryan Tohill)، با اولین مانع خود مواجه شده است. این کارگردانان به دلیل اختلافات سلیقه‌ای بعد از یک هفته فیلم‌برداری از پروژه جدا شدند و دیوید بلو گارسیا (David Blue Garcia) جایگزین آن‌ها شده است. این دو کار تولید پروژه را بعد از اینکه استودیو لجندری ویدئویی از تولید را دید و تاییدش نکرد، تصمیم گرفتند از پروژه کناره‌گیری کنند. طبق گفته منابع خبری این فیلم دنباله مستقیمی بر کلاسیک سال ۱۹۷۴ است و بیشتر شبیه فیلم‌های اخیر Halloween و Terminator: Dark Fate می‌باشد و زمان حال را نشان می‌دهد. این ریبوت توسط فید آلوارز (Fede Alvarez) به همراه رادولفو سایاگو (Rodolfo Sayagues) از طریق کمپانی Bad Hombre تولید می‌شود که قبلا فیلم‌های Don’t Breathe و Evil Dead را کارگردانی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فرنچایز Massacre درباره Leatherface و خانواده‌اش است که افرادی که وارد زمین‌هایشان در حومه متروکه‌ای در تگزاس شده‌اند را می‌ترسانند. فیلم اصلی به کارگردانی توب هوپر (Tobe Hooper) سال ۱۹۷۴ منتشر شد. این فرنچایز در حال حاضر دارای ۸ فیلم است و آخرین سری آن سال ۲۰۱۷ با عنوان Leatherface منتشر شد. این فیلم بازیگرانی همچون متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، رنه زلوگر (Rene Zellweger)، ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen)، و دنیس هاپر (Dennis Hopper) را در اختیار داشت و بیش از ۲۳۵ میلیون دلار فروخت.

استودیو لجندری فیلم‌های کلاسیک ترسناک زیادی را قبلا ساخته است: Godzilla و King Kong بخشی از همان دنیای هیولایی هستند. آن‌ها فیلم‌های ترسناک اصلی مانند Trick ‘r Treat ساخته مایکل دورتی (Michael Dougherty) و Krampus و Dracula Untold و Crimson Peak ساخته گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) را نیز ساخته‌اند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.