پلتفرم‌های پخش مینی سریال Joe Exotic اعلام شدند

28 August 2020 - 13:30

استودیو NBCUniversal قرار است مینی سریال Joe Exotic را با بازی و تهیه کنندگی کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) تولید کند که به سفارش مستقیم NBCUniversal Television and Srreaming ساخته می‌شود. این مینی سریال سه پلتفرم از NBCU خواهد داشت: شبکه پخش NBC، استریمر Peacock و شبکه کابلی USA. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیو UCP که زیر مجموعه NBCU است نوامبر گذشته به Joe Exotic که براساس فصل دوم پادکست Over My Dead Body است، علاقه نشان داد و امسال بهار بخاطر شهرت زیاد سریال مستند Tiger King محصول شبکه نتفلیکس که درباره شخصیت‌های واقعی در مینی سریال Joe Exotic است، سریعا دست به کار ساخت این مینی سریال شد. Joe Exotic یکی از دو سریال اقتباسی براساس وقایع واقعی عجیب‌تر از یک داستان است که نیکولاس کیج (Nicolas Cage) نقش Joe Exotic را در یکی از این اقتباس‌ها بازی کرده است.

این مینی سریال به قلم اتان فرنکل (Etan Frankel) براساس پادکست Wondery و براساس وقایع حقیقی، داستان کارول باسکین با بازی مک‌کینون، دوستدار گربه است که متوجه می‌شود دوست عجیب و غریبِ عاشق حیواناتش، جو اگزوتیک اسکریبوگل، از گربه‌های بزرگش در حال استفاده بردن است. کارول سعی می‌کند کار و کاسبی جو را تخته کند و وارد رقابت با او می‌شود. اما همه چیز وقتی به هم می‌ریزد که پنجه‌های کارول نمایان می‌شوند و جو تمام تلاشش را می‌کند تا هویت واقعی او را آشکار کند. نتیجه این تلاش خطرناک است.

هنوز بازیگر نقش جو انتخاب نشده است. فرنکل این فیلم را با قراردادی با UCP می‌سازد. مک‌کینون تهیه کننده اجرایی کار به همراه هرنان لوپز (Hernan Lopez)، مارشال لوی (Marshall Lewy) و آرون هارت (Aaron Hart) از Wondery است.

باسکین در Tiger King: Murder, Mayhem and Madness دیده شد که درباره شخصیت‌هایی همچون جو اگزوتیک، پرورش دهنده ببر و صاحب باغ وحش گربه‌هاست که سعی دارد آدمکشی را برای کشتن باسکین استخدام کند.

مک‌کینون برای بازی سریال کمدی سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برنده جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نامزد امی برای برنامه Saturday Night Live شد. او بازیگر و تهیه کننده اجرایی مینی سریال The Dropout محصول شبکه Hulu بوده که براساس داستان واقعی است.

فرنکل اخیرا شورانر فصل دوم سریال Sorry for Your Loss با بازی الیزابت اولسون (Elizabeth Olsen) بوده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.