بازیگران جدیدی به فیلم جنایی Ida Red پیوستند

28 August 2020 - 23:00

با اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده خیلی از پروژه‌های جدید از راه دور و بصورت دورکاری ساخته شوند، برخی از آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال ساخته شدن هستند. فرانک گریلو (Frank Grillo)، جاش هارتنت (Josh Hartnett)، و ملیسا لیو (Melissa Leo) بازیگران اصلی فیلم مهیج جنایی Ida Red  هستند که با سفید شدن شرایط در اوکلاهاما فیلم‌برداری شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی جان سواب (John Swab)، درباره خلافکاری با بازی لیو است که طی ۲۵ سال حضور در زندانی در اوکلاهاما با بیماری‌اش مبارزه می‌کند و پسرش وایت با بازی هارتنت را نصیحت می‌کند تا کسب‌وکار خانوادگی‌شان را به همراه دایی‌اش دالاس با بازی گریلو حفظ کند. بعد از اینکه همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود، برادرزن وایت و همکاران کارآگاه بادی کالیر، به همراه مامور FBI، لورنس تویلی، به دنبال پیدا کردن مسئول این خرابکاری می‌روند.

دیگر بازیگران فیلم ویلیام فورسیت (William Forsythe)، سوفیا هابلیتز (Sofia Hublitz)، دبورا آن وول (Deborah Ann Woll)، بیو نپ (Beau Knapp)، اسلین (Slaine) و نیکولاس سیریلو (Nicholas Cirillo) هستند.

تولید این فیلم در تولسا به پایان رسیده و جرمی ام روسن (Jeremy M. Rosen) فیلم را به همراه سواب و رابرت اوگدن بارنوم (Robert Ogden Barnum) برای کمپانی می‌سازند در حالیکه لوک تایلر (Luke Tyler)، متیو هلدرمن (Matthew Helderman)، ویویانا زاراگوشیا (Viviana Zarragoitia)، علی جزایری (Ali Jazayeri)، هاوارد اسکات (Howard Scott) و جول اسکات (Joel Scott) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

روسن در بیانیه‌ای گفته:

این سومین فیلمبرداری ما در تولسا است و این فیلم‌ها بهتر از این نمی‌شدند. تولید، حمایت و انگیزه پشت این پروژه‌ها همه چیز را متفاوت کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.