مری مک‌کورمک به سریال Heels پیوست

29 August 2020 - 00:00

مری مک‌کورمک (Mary McCormack) برای بازی نقش مقابل استیفن امل (Stephen Amell) و الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig) به درام هشت قسمتی شبکه استارز، Heels، پیوسته که درباره دنیای ظالمانه کشتی حرفه‌ای مستقل است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مایکل والدرون (Michael Waldron) این سریال را قلم زده و مایک اومالی (Mike O’Malley) شورانر کار است. سریال Heels داستان مردان و زنانی است که رویاهایشان را در دنیای کشتی شهر کوچکی دنبال می‌کنند. این سریال که جامعه گرجستان را به تصویر می‌کشد، درباره خانواده کشتی‌گیری است که پسران آن، جک اسپید با بازی امل و ایس اسپید با بازی لادویگ بر سر میراث پدرشان مبارزه می‌کنند. در میدان کشتی یکی از آن‌ها باید آدم خوبه (لودویگ) و دیگری آدم بده (امل) باشد. اما در دنیای واقعی، این شخصیت‌ها به سختی قابل تمایز هستند.

مک‌کورمک نقش ویلی، شریک کاری جک اسپید و مغز متفکر سازمان کشتی محلی را بازی می‌کند که بعنوان خدمتگزار وایلد بیل با بازی کریس بویر روزهای طلایی دارد اما از خدمت به او خسته شده و او را ترک می‌کند. بازگشت بیل به رقابت‌های محلی، زندگی ویلی را دشوار می‌کند و او انعکاسی از جوانی‌اش را در کریستال با بازی کلی برگلاند می‌بیند.

سریال Heels محصول لاینزگیت تی‌وی با مشارکت پارامونت تی‌وی پیکچرز است. پیتر سگال (Peter Segal)، جولی یورن (Julie Yorn) از LBI Entertainment، کریس دانلی (Chris Donnelly) و پاتریک والمسلی (Patrick Walmsley) به همراه والدرون و اومالی تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

مک‌کورمک اخیرا در سریال کمدی The Kids Are Alright محصول شبکه ABC بازی کرده است. او به زودی در سریال آنتولوژی Treehouse دیده می‌شود و تهیه کننده اجرایی مسابقه تلویزیونی ۲۵Words or Less است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.