Netflix سریال Resident Evil را می‌سازد

29 August 2020 - 12:30

Resident Evil به صورت رسمی تبدیل به سریال خواهد شد. نتفلیکس دستور ساخت سریال ۸ قسمتی را بر اساس سری بازی‌های ترسناک و موفق کپکام با نام Resident Evil صادر کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نویسنده این سریال اندور دب (Andrew Dabb)، تولیدکننده اجرایی و مدیر سریال Supernatural است و Constantin Film استودیویی که سری فیلم‌های Resident Evil را ساخته بود، وظیفه‌ی ساخت این سریال را بر عهده دارد. داستان این سریال در طی دو خط زمانی متفاوت روایت می‌شود.

خط زمانی اول مربوط به خواهران ۱۴ ساله با نام جید وسکر و بیلی وسکر است که به تازگی به راکون سیتی نقل مکان کرده‌اند. هرچه آن‌ها بیشتر در این شهر صنعتی زمان می‌گذرانند بیشتر متوجه می‌شوند که این شهر آن چیزی که به نظر می‌رسد نیست و پدرشان اسرار شومی را مخفی کرده است. اسراری که می‌تواند جهان را نابود کند.

خط زمانی دوم در ده سال آینده روایت می‌شود. کمتر از پنجاه میلیون نفر در کره زمین باقی‌مانده است و بیشتر از ۶ میلیارد زامبی (مردم و حیواناتی که آلوده به ویروس T شدند). جید، که حالا ۳۰ سال سن دارد به سختی برای زنده ماندن در این جهان تلاش می‌کند در حالی که اسرار گذشته او درباره خواهرش و پدرش و خودش ذهن او را درگیر می‌کند.

ساخت سریال Resident Evil در ابتدا و در اوایل سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس با جست وجو برای پیدا کردن نویسنده برای این سریال شروع شد. این سریال قرار است از تمام عناصر اصلی Resident Evil در بازی‌ها استفاده کند از جمله سکانس‌های اکشن و ایستراگ‌ها.

اندور دب گفت:

بازی Resident Evil بهترین بازی عمرم است. من بسیار هیجان‌زده هستم که فصل جدیدی را در این دنیای فوق‌العاده برای شما بیان کنم و اولین سریال را براساس این سری بازی به مردم دنیا معرفی کنم.

برای همه‌ی طرفداران Resident Evil، ‌از جمله کسانی که برای اولین بار می‌خواهند این سری را ببینند، می‌توانم بگویم که این سریال با چهره‌های آشنای قدیمی و هیولاهای جدیدی که مردم تا حالا آن‌ها را ندیده‌اند کامل خواهد شد.

تولیدکنندگان اجرایی این سریال شامل اندور دب، رابرت کولزر (Robert Kulzer) و الیور بربن (Oliver Berben) از طریق استودیوهای Constantin Film و Mary Leah Sutton می‌باشد. رئیس استودیو Constantin Film با نام مارتین موسکوویچ (Martin Moszkowicz) به عنوان تولیدکننده در این سریال نقش خواهد داشت.

برونون هیوز (Bronwen Hughes) کارگردان سریال The Walking Dead وظیفه‌ی تولید و کارگردانی دو قسمت اول این سریال را بر عهده خواهد داشت.

اکران سری فیلم‌های Resident Evil در سال ۲۰۰۲ شروع شد که شامل ۶ فیلم سینمایی تولید شده تا به امروز می‌باشد که توسط استودیو Constantin Film ساخته و توسط Screen Gems اکران شده است. مجموع فروش این فرنچایز تا به امروز به مبلغی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار رسیده است که آن را به پرفروش‌ترین فرنچایز سینمایی که بر اساس یک بازی ساخته شده تبدیل کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.