نتفلیکس سریال آلمانی Biohackers را برای فصل دوم تمدید کرد

29 August 2020 - 12:00

نتفلیکس سریال پرطرفدار آلمانی خود با نام Biohackers، را بعد از واکنش مثبت مردم به آن برای فصل دوم تمدید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال در تاریخ ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) در جهان به نمایش درآمد. داستان این سریال مربوط به تکنولوژی انقلابی Biohacking و دسیسه‌های مربوط به آن در دانشگاهی در آلمان روایت می‌شود که تمرکز آن روی دانشجویی با بازی لونا ودلر (Luna Wedler) است. فیلم‌برداری فصل دوم این سریال در ماه‌های آینده در مونیخ و فرایبورگ آغاز خواهد شد.

نویسنده و مدیر و کارگردان این سریال کریستین دیتر (Christian Ditter) است. از کارهای این کارگردان می‌توان فیلم How To Be Single با بازی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) و ربل ویلسون (Rebel Wilson)، فیلم رمانتیک Love, Rosie با بازی لی‌لی کالینز (Lily Collins) و سم کلفلین (Sam Claflin) و سریال آمریکایی نتفلیکسی Girlboss را نام برد.

او گفت:

بسیار خوشحالم که سریال Biohackers ادامه پیدا خواهد کرد. از نظر موضوعی،‌ فصل دوم این سریال بر روی جنبه اخلاقی و انسانی مربوط به biohacking و ویرایش ژنوم تمرکز خواهد داشت.

تیم تراشت (Tim Trachte) نیز برای فصل دوم بازخواهد گشت. استودیوهای تولیدکننده این سریال شامل Claussen+Putz Filmproduktion GmbH ،German Motion Picture Fund و FilmFernsehFonds Bayern می‌باشد.

ریچل اگبین (Rachel Eggebeen) رئیس بخش سریال‌های اریجینال آلمانی نتفلیکس گفت:

با توجه به واکنش بسیار مثبت مردم نسبت به فصل اول این سریال، ما بسیار خوشحالیم که فصل دیگری را با همکاری کریستین دیتر، ‌استودیو Claussen+Putz و بازیگرهای فوق‌العاده‌ای مانند لونا ودلر و جسیکا شوارتس (Jessica Schwarz) در نقش اصلی تولید کنیم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا اتفاقاتی که در فصل دوم این سریال رخ می‌دهد را ببینیم.

در سال‌های گذشته موفقیت سریال‌های آلمانی از جمله سریال‌های Dark ،Unorthodox و How To Sell Drugs Online ثابت کردند که کشور آلمان زمین حاصلخیزی برای نتفلیکس خواهد بود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.