کلی ماری ترن به Raya and the Last Dragon پیوست

29 August 2020 - 15:30

کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran) در حال تاریخ‌سازی است. به تأیید Deadline، این بازیگر مجموعه‌ی Star Wars به انیمیشن مورد انتظار استودیوی انیمیشن‎سازی والت دیزنی یعنی Raya and the Last Dragon پیوسته است. او با صداپیشگی شخصیت اصلی، اولین فرد اهل جنوب شرق آسیا است که در یک فیلم انیمیشنی دیزنی نقش اصلی را برعهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ترن جایگزین کیسی استیل (Cassie Steele) (کسی که در ابتدا طی نمایشگاه D23 سال گذشته اعلام‌شده بود که صداپیشگی نقش اصلی را برعهده خواهد داشت) شده است. Raya and the Last Dragon در قلمرو خیالی کوماندرا جریان دارد و جنگجویی را دنبال می‌کند که با همکاری گروهی از جداافتادگان قدم در راه جست‌وجو برای پیدا کردن آخرین اژدها و بازگرداندن نور و یکپارچگی به دنیایشان می‌گذارند.

ترن به آکوافینا (Awkwafina) که نقش اژدهایی در کالبد انسانی به نام سیسو را ایفا می‌کند، پیوسته است.

دان هال (Don Hall) و کارلوس لوپز استرادا (Carlos López Estrada) به‌عنوان کارگردانان، کی انگوین (Qui Nguyen) به همراه ادل لیم (Adele Lim) به‌عنوان نویسندگان و پل بریگز (Paul Briggs) و جان ریپا (John Ripa) به‌عنوان دستیاران کارگردانان دیگر اعضای تیم رایا و آخرین اژدها هستند. دین ولینز (Dean Wellins) که در ابتدا قرار بود این عنوان را به همراه بریگز کارگردانی کند، مشغول کارگردانی پروژه‌ی دیگری برای بخش انیمیشنی دیزنی است. پیتر دل ویچو (Peter Del Vecho) و آزنات شورر (Osnat Shurer) تهیه‌کنندگان این انیمیشن هستند.

اولین تصویر از Raya and the Last Dragon که در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند) اکران خواهد شد نیز منتشرشده است که آن را در پایین مشاهده می‌کنید:

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.