تولید سریال Invasion از سر گرفته شد

29 August 2020 - 15:00

تولید سریال Invasion به نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیوید وایل (David Weil) برای Apple TV+ در منچستر انگلستان از سر گرفته‌شده است. این سریال در چند قاره جریان دارد و تهاجم بیگانگان را از دیدگاه‌های مختلفی در سرتاسر دنیا دنبال می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سم نیل (Sam Neill)، شمیر اندرسون (Shamier Anderson)، گلشیفته فراهانی (Golshifteh Farahani)، فیراس ناصر (Firas Nassar) و شیولی کوتسونا (Shioli Kutsuna) ستارگان سریال علمی-تخیلی شخصیت محور Invasion هستند.

این عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین سریال‌های اریجینال تا به امروز است. تهاجم در چهار مکان مختلف در چهار قاره فیلم‌برداری می‌شود: نیویورک در آمریکا، منچستر در بریتانیا، مراکش و ژاپن. بخش‌هایی از سریال در نیویورک و مراکش فیلم‌برداری شده بود و تهیه‌کنندگان مشغول آماده‌سازی برای فیلم‌برداری در بریتانیا بودند که بحران کرونا تمام صنعت سینما و تلویزیون را در اواسط ماه مارس تعطیل کرد.

نیل نقش کلانتر جان بل تایسون را ایفا می‌کند، مرد قانونی که در شرف بازنشستگی است. اندرسون ایفاگر نقش تریونتی وارد، یک سرباز خارق‌العاده‌ی مستقر در افغانستان است. فراهانی، آنیشا مالک اولین نسل از مهاجران سوری، یک مادر و یک همسر که در لانگ آیلند زندگی می‌کند را به تصویر می‌کشد. ناصر، احمد مالک همسر آنیشا، یک مهاجر سوری و یک تاجر موفق است. کوتسونا بازیگر نقش میتسوکی، یک عضو زیرک از واحد کنترل مأموریت برنامه‌ی فضایی ژاپن (JAXA) است.

یاکوب وربروگن (Jakob Verbruggen) کارگردانی و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال است. آدری چان (Audrey Chon)، ایمی کافمن (Amy Kaufman) و اندرو بالدوین (Andrew Baldwin) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.