نخستین تیزر مینی‌ سریال Des منتشر شد

29 August 2020 - 14:00

شبکه ITV اولین تیزر مینی سریال جدید و سه قسمتی Des با بازی دیوید تننت (David Tennant) در نقش قاتل سریالی، دنیس نیلسن، را منتشر کرده است. این درام جنایی واقعی قرار است در ماه سپتامبر پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مینی سریال براساس کتاب غیر داستانی برایان مسترز (Brian Masters) به نام Killing for Company: Case of Dennis Nilsen است. این سریال سال ۱۹۸۳ زمان دستگیری قاتل سریالی اسکاتلندی را نشان می‌دهد که پسران و مردان جوانی را اواخر دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۸۰ به قتل رسانده و به مدت ۵ سال هیچ نشانی از او نبوده است. بعد از کشف استخوان و گوشت اجساد که به فاضلاب نزدیک منطقه ۲۳Cranley Gardens چسبیده بودند، نیلسن بالاخره دستگیر شد و در Old Bailey به ۶ فقره قتل و ۲ تلاش برای قتل به حبس ابد محکوم شد. او مه ۲۰۱۸ در ۷۲ سالگی در زندان درگذشت.

سریال Des داستانی از دیدگاه پلیس و برایان مسترز است. این سریال به جستجوی پیامدهای شخصی و کاری ارتباط با مردی مثل نیلسن می‌پردازد.

دنیل میز (Daniel Mays) در نقش کارآگاه پیتر جی و جیسون واتکینز (Jason Watkins) در نقش مسترز از جمله بازیگران سریال هستند.

این مینی سریال را لوییز آرنولد (Lewis Arnold) با فیلم نامه‌ای از لوک نیل (Luke Neal) کارگردانی کرده است.

برای مشاهده تیزر اینجا کلیک کنید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.