شخصیت‌های فیلم Dune روی جلد امپایر حاضر شدند

29 August 2020 - 22:00

جلدهای جدید مجله‌ی Empire حاوی تصاویری از فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) بودند که بازیگران فیلم را به دو جبهه تقسیم می‌کردند. ویلنو در حال بازگرداندن رمان علمی-تخیلی فرانک هربرت (Frank Herbert) بر روی پرده‌ی نقره‌ای است که ریبوتی برای اقتباس قبلی این اثر در سال ۱۹۸۱ به کارگردانی دیوید لینچ (David Lynch) به‌حساب می‌آید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ریبوت فیلم Dune دارای ستارگان درجه‌یکی است که این دنیای وسیع را پر کرده‌اند و در رأس آن‌ها تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) به ایفای نقش پل آترایدس می‌پردازد.

تنها نگاه به بازیگران این فیلم ویلنوو می‌تواند یکی از دلایل مورد انتظار بودن آن باشد. تاریخ اکران این فیلم دسامبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی‌شده است که به گفته‌ی کارگردان تا حدودی زمان پراسترسی را برای به‌موقع تمام کردن فیلم پشت سر گذاشته بوده است.

Empire جلدهایی از شماره‌ی پیشِ روی ماه اکتبر منتشر کرد که نگاه‌های اختصاصی و جدیدی را از ظاهر بازیگران در فیلم Dune به نمایش می‌گذارد. دو کاور وجود دارد که بازیگران را به جبهه‌های مختلفی تقسیم می‌کند. بر روی اولین جلد خاندان آترایدس حضور دارند که پل آترایدس به‌طوری برجسته‌ای جلوی پدرش دوک لتو با بازی اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، مادرش لیدی جسیکا با بازی ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و فرمانده گورنی هالِک با بازی جاش برولین (Josh Brolin) قرارگرفته است. بر روی کاور دوم نیز قبیله‌ی فرمن از سیاره‌ی آراکیس به فرماندهی استیلگار با بازی خاویر باردم (Javier Bardem) قرار دارند. در کنار او نیز چنی با بازی زندایا (Zendaya)، دکتر لیِت کاینز با بازی شارون دانکن-بروستر (Sharon Duncan-Brewster) و دانکن آیداهو با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) حضور دارند.

این کاورها ادامه‌ای بر استفاده از بازیگران شگفت‌انگیز برای فروش فیلم هستند. برای اکثر این شخصیت‌های حاضر، این اولین بار نیست که ظاهرشان نشان داده می‌شود با این حال جلدها جزئیاتی را به نمایش می‌گذارند. بی‌تردید این بهترین تصویر از ظاهر استیلگار است که نقشی برجسته را در داستان پل بر عهده دارد. قرار دادن دانکن آیداهو در کنار فرمن ازآنجایی‌که این شخصیت دست راست لتو است بحث‌برانگیز است، اما آینده‌ی او ممکن است قرارگیری در کنار فرمن باشد وقتی‌که همه‌چیز گفته و تمام‌شده باشد.

تأیید شده است که نخستین تریلر از این فیلم در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر خواهد شد. نسخه‌ای از تریلر Dune در حال حاضر قبل از پخش فیلم Tenet در سینماهای خارج از آمریکا به پخش می‌رسد. این فیلم به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) هفته‌ی بعد در آمریکا اکران خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.