تیزر مینی سریال The Queen’s Gambit منتشر شد

29 August 2020 - 20:00

شبکه نتفلیکس اولین تیزر، تاریخ پخش و تصاویر مینی سریال جدید اقتباسی The Queen’s Gambit نوشته والتر تویس (Walter Tevis) را منتشر کرده که آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy ) بازیگر نقش اول آن است و قرار است این سریال از ماه اکتبر پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال براساس رمانی از والتر تویس داستان دنیای امروزی و هزینه‌ی نبوغ است. بث هارمون با بازی تیلور جوی که در یتیم خانه کنتاکی در اواخر دهه ۱۹۵۰ رها شده، استعداد شگرف خود را در شطرنج کشف می‌کند در حالیکه به آرام‌بخش‌های دولتی که بعنوان مسکن به بچه‌ها داده می‌شود، معتاد شده است.

بث که توسط شیاطین درونی تسخیر شده و غرق در مواد و عقده است به زن طردشده ماهر و درخشانی تبدیل می‌شود که مصمم است تا مرزهای سنتی ایجاد شده در دنیای مرد سالار رقابت شطرنج را درهم بشکند.

ماریل هلر (Marielle Heller)، توماس برادی-سنگستر (Thomas Brodie-Sangster)، موسز اینگرم (Moses Ingram)، هری ملینگ (Harry Melling) و بیل کمپ (Bill Camp) دیگر بازیگران این مینی سریال هستند.

این سریال را اسکات فرانک (Scott Frank) نامزد دو اسکار نوشته و کارگردانی می‌کند و توسط فرانک، ویلیام هوربرگ (William Horberg ) و آلن اسکات (Allan Scott) تولید می‌شود.

سریال The Queen’s Gambit قرار است ۲۳ اکتبر (۲ آبان) روی آنتن شبکه نتفلیکس برود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.