تریلر دوم انیمیشن The Boss Baby منتشر شد

17 December 2016 - 13:00

آلک بالدوین (Alec Baldwin) در ماه‌های اخیر به خاطر نمایش بسیار دقیقش از مردی که به زودی رئیس جمهور آمریکا خواهد شد، مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌است. در کنار این نقش مهم، بالدوین عملکردی خیره کننده در برنامه Saturday Night Live از خود به نمایش گذاشته‌است و حال نیز قرار است در قامت بیزنس‌منی دیگر با او ملاقات داشته‌باشیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Boss Baby جدیدترین پروه سینمایی استودیوی DreamWorks است که بالدوین را در نقش کودکی کوچک ولی شرور قرار می‌دهد که باید تمام خواسته‌هایش از طرف والدین مورد موافقت قرار بگیرد، موضوعی که امروزه چندان با واقعیت تفاوت ندارد. به دنبال انتشار تیزر این فیلم، دومین تریلر رسمی این انیمیشن به صورت آنلاین منتشر شده‌است که بالدوین خود آن را معرفی می‌کند.

طبق اتفاقاتی که در تریلرهای منتشر شده شاهدشان بودیم، برادر بزرگتر شخصیت اصلی، تنها کسی که واقعیت او را می‌شناسد و می‌تواند دست‌های او را رو کند. با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت سگ‌های کوچک خانگی و کم شدن توجه والدین به نوزادان و فرزندان خود، شخصیت ذکر شده در عنوان انیمیشن، قصد دارد دنیا را از وجود این حیوانات خالی کند. کارگردانی فیلم برعهده تام مک‌گرث (Tom McGrath) قرار دارد که ساخت انیمیشن ماداگسکار را در کارنامه دارد. در بین صداپیشگان فیلم نیز ستارگانی چون لیسا کودرو (Lisa Kudrow)، جیمی کیمل (Jimmy Kimmel)، استیو بوشمی (Steve Buscemi) و توبی مگوایر (Tobey Maguire) حضور دارند.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

The Boss Baby در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.