تریلر قسمت‌های پایانی فصل ۱۵ سریال Supernatural منتشر شد: غم، درد، اشک و پایان!

30 August 2020 - 11:30

شبکه The CW تریلر فصل ۱۵ سریال Supernatural را منتشر کرده که نگاهی بر هفت قسمت پایانی سریال دارد و قول درد و غم و اشک زیاد و برادری را می‌دهد. این سریال از ۸ اکتبر (۱۷ مهر) روی آنتن شبکه The CW می‌رود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سفر حماسی برادران وینچستر با پایان سریال سوپرنچرال به پایان می‌رسد. سم با بازی جرد پادالکی (Jared Padalecki) و دین با بازی جنسن اکلس (Jensen Ackles) و کستیل با بازی میشا کالینز (Misha Collins) هیولاها، شیاطین، بهشت و جهنم را شکست داده‌اند و در فصل ۱۴ برادران وینچستر با مایکل که دین را در اختیار داشت، گلاویز شدند. در یک حرکت شجاعانه، جک، پسر لوسیفر، با بازی الکساندر کالورت (Alexander Calvert)، روحش را می‌سوزاند تا دین را آزاد کند. اما این یک اشتباه کشنده و خطرناک است و باعث مرگ اتفاقی مری وینچستر با بازی سامانتا اسمیت (Samantha Smith) می‌شود. در فصل ۱۴ شاهد بازگشت جان وینچستر با بازی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در قسمت سیصدم سریال بودیم.

حالا در فصل ۱۵، سم و دین خود را با تهدیدی مواجه می‌بینند که فراتر از هرچیز دیگری است، چیزی که تصورش را هم نمی‌کنند: خدا.

این سریال ساخته اریک کریپک (Eric Kripke) است. Warner Bros. Television با مشارکت Wonderland Sound and Vision این سریال را ساخته و رابرت سینگر (Robert Singer)، اندرو داب (Andrew Dabb)، یوجین راس-لمینگ (Eugenie Ross-Leming)، برد باکنر (Brad Buckner) و باب برنس (Bob Berens) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.