یونیورسال فیلم کمدی جدیدی در شهر میامی می‌سازد

30 August 2020 - 12:30

فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) کارگردان و نویسنده‌ی انیمیشن The LEGO Movie، دو بازیگر با نام‌های ناتالی مورالس (Natalie Morales) بازیگر سریال Dead to Me و سیرینا فیالو (Cyrina Fiallo) بازیگر سریال Abby’s را به جمع بازیگران فیلم کمدی خود اضافه کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم روی زن آمریکایی کوبایی تمرکز دارد که مجبور می‌شود برای غسل تعمید، عروسی و مراسم ختم به خانواده غیرقابل تحمل خود در میامی بازگردد. لحن این فیلم بسیار شبیه به فیلم My Big Fat Greek Wedding است.

فیل لرد و کریس میلر وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه و تولیدکنندگی اجرایی این پروژه را با همکاری آلگرا (Alegra) از استودیو Lord Miller Productions و وینسنت نستری (Vincent Nastri) از استودیو Bleecker Street Entertainment برعهده دارند.

منابع داخلی می‌گویند که این فیلم برای فیل لرد پروژه‌ای شخصی است چرا که او ریشه‌ی کوبایی دارد و در میامی به دنیا آمده است. ضمن اینکه ناتالی مورالس و سیرینا فیالو نیز هر دو ریشه‌های کوبایی دارند و هر دو اصالتاً از میامی هستند.

این فیلم کمدی که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده آخرین پروژه لرد و میلر با همکاری استودیو یونیورسال است در حالی که هفته‌ی گذشته حرف‌هایی مبنی بر بازگشت این دو به همراه ستارگان فیلم ۲۲ Jump Street برادران لوکاس، برای نوشتن و نقش‌آفرینی در فیلمی نامعلوم زده شده بود.

این فیلم همچنین تجدید دیداری است بین لرد و میلر و ناتالی مورالس که آخرین بار در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با یکدیگر همکاری کرده‌ بودند.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.