تریلر فصل دوم سریال His Dark Materials منتشر شد

30 August 2020 - 12:00

اولین تیزر از فصل دوم سریال اقتباسی پر هزینه His Dark Materials محصول مشترک BBC/HBO منتشر شده است. این سریال اقتباسی از حماسه فانتزی فیلیپ پولمن (Philip Pullman) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل دوم سریال بعد از اینکه لرد عزرائیل پلی به دنیای جدید گشوده، آغاز می‌گردد. لایرا بخاطر مرگ بهترین دوستش، وارد دنیای ناشناخته‌ای می‌شود. او در شهر متروکه عجیب و غریب و مرموزی با ویل آشنا می‌شود. ویل پسری از دنیای ماست که از گذشته پر آشوبش فرار می‌کند. لایرا و ویل متوجه می‌شوند سرنوشت‌شان به همراهی ویل با پدر لایرا گره خورده اما راهشان با شروع جنگ در اطرافشان با سختی‌هایی مواجه می‌شود. با اینحال، خانم کولتر به دنبال لایراست و مصمم است او را هر طور شده به خانه بازگرداند.

فصل دوم سریال بازیگرانی همچون دافنه کین (Dafne Keen)، روث ویلسون (Ruth Wilson)، امیر ویلسون (Amir Wilson)، آریون بیکار (Ariyon Bakare)، اندرو اسکات (Andrew Scott)، ویل کین (Will Keen)، روتا گدمینتاس (Ruta Gedmintas) و لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) را در اختیار دارد. ترنس استمپ (Terence Stamp)، جید آنوکا (Jade Anouka) و سیمون کربی (Simone Kirby) بازیگرانی هستند که به این فصل پیوسته‌اند.

سریال His Dark Materials یکی از بزرگترین و پر هزینه‌ترین پروژه‌های  انگلیسی تاکنون است که جک تورن (Jack Thorne) فیلم‌نامه‌اش را نوشته و تام هوپر (Tom Hooper) کارگردانی‌اش کرده است. این سریال براساس سه گانه تحسین شده پولمن، Northern Lights, The Subtle Knife و The Amber Spyglass است که شاهکار مدرنی از دنیای داستان تخیلی است.

سریال His Dark Materials کاری از کمپانی Bad Wolf با مشارکت New Line Cinema برای BBC One و HBO است. جین ترنتر (Jane Tranter)، دن مک‌کالوچ (Dan McCulloch)، جوئل کالینز (Joel Collins) و جولی گاردنر (Julie Gardner) تهیه کنندگان اجرایی از سمت کمپانی Bad Wolf بوده و فیلیپ پولمن، جک تورن، تام هوپر، دبورا فورت (Deborah Forte)، توبی امریچ (Toby Emmerich) و کارولین بلک‌وود (Carolyn Blackwood) آن را برای New Line Cinema ساخته و بن ایروینگ (Ben Irving) و پیرس ونگر (Piers Wenger) برای BBC تولیدش کردند.

فصل دوم سریال His Dark Materials از نوامبر روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.