ایمی آدامز به فیلم اقتباسی Dear Evan Hansen پیوست

30 August 2020 - 19:30

لیست ستارگان حاضر در فیلم اقتباسی پیشِ روی Universal Pictures به نام Dear Evan Hansen در حال بلندتر شدن است. شش بار نامزد اسکار و دو بار نامزد دریافت جایزه‌ی امی، ایمی آدامز (Amy Adams) قراردادی را برای ایفای نقش در کنار آماندلا استینبرگ (Amandla Stenberg) و کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) در این فیلم به امضا رسانده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید

استینبرگ نقش آلانا، دانش‌آموز سال آخر دبیرستانی که چهره‌ی شاد و رسانه‌های اجتماعی‌اش موجب پنهان کردن تنهایی و انزوای عمیقش می‌شوند را ایفا می‌کند. او تصمیم می‌گیرد که با روشن کردن شعله‌های یک جنبش به مرگ همکلاسی‌اش واکنش نشان دهد. نقش آلانا در حال غنی‌تر شدن و گسترش داده شدن برای این اقتباس سینمایی است. گروه دونفره‌ی برنده‌ی اسکار، بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul) که آهنگ‌های نسخه‌ی تئاتری این اثر را ساخته و نوشته بودند، برای ساختن آهنگ‌های اختصاصی و جدید آن به پروژه اضافه‌شده‌اند.

دیور نقش زوئی، خواهر همکلاسی مذکور که کانر نام دارد را ایفا می‌کند. آدامز نیز در نقش سینتیا مورفی مادر زوئی و کانر می‌درخشد. با استناد به برخی گزارش‌ها، بن پلت (Ben Platt) که نقش ایوان هنسن را در نمایش برادوی این اثر بازی می‌کرد برای ایفای مجدد این نقش در این فیلم بازخواهد گشت؛ اگرچه یونیورسال به‌طور رسمی هنوز این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است. ایوان کسی است که کانر موجب شکستن دستش شده و خواهرش زوئی کسی است که ایوان برای مدت زیادی به او علاقه داشته است.

Dear Evan Hansen داستانی را روایت می‌کند که به کاوش زمینه‌های خودکشی نوجوانان و بیماری‌های روانی می‌پردازد. این تئاتر موزیکال در سال ۲۰۱۷ چندین جایزه‌ی تونی شامل بهترین نمایش، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن برای به ترتیب بن پلت و ریچل بی جونز (Rachel Bay Jones) را کسب کرد.

مارک پلت (Marc Platt) و آدام سیگل (Adam Siegel) تهیه‌کنندگان این فیلم با کمپانی Marc Platt Productions هستند. پاسک و پل نیز انتظار می‌رود تا تهیه‌کنندگان اجرایی آن باشند. استیون لوینسون (Steven Levenson) که نمایش‌نامه نویس Dear Evan Hansen بوده و موفق به کسب جایزه‌ی تونی برای بهترین نویسندگی برای یک نمایش موزیکال شده است، برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی اقتباس سینمایی این نمایش به همراه استیون شبوسکی (Stephen Chbosky) به این پروژه پیوسته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.