فیلمبرداری فیلم Han Solo در فوریه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

17 December 2016 - 14:06

در سال ۱۹۷۷ میلادی جورج لوکاس فیلمی با نام Star Wars اکران کرد. فیلمی که سرآغاز یکی از محبوب‌ترین و بهترین سری فیلم‌های علمی و تخیلی شد. نخستین سه‌گانه این سری از اواخر دهه ۷۰ تا اواخر دهه ۸۰ میلادی تولید شد. پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی، دوباره در اواخر دهه ۹۰ میلادی تصمیم به ساخت یک سه‌گانه جدید برای این سری گرفته شد.

کار این مجموعه با سه‌گانه دوم به اتمام نرسید. زمانی که شرکت دیزنی، استودیو لوکاس فیلم را در سال ۲۰۱۲ میلادی تصاحب کرد، به طرفداران این سری محبوب وعده داد که قصد دارد مجموعه جنگ ستارگان را همچنان ادامه دهد. در همین راستا، سال گذشته دیزنی به وعده‌های خود عمل کرد و فیلم Star Wars: Episode VII – The Force Awakens در سینماها اکران شد. چند روز پیش هم بالاخره فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد. این درحالی است که اکران Star Wars: Episode VIII هم در سال ۲۰۱۸ در برنامه‌های لوکاس فیلم و دیزنی قرار دارد.

در میان همه‌ی این فیلم‌ها، مدتی پیش به صورت رسمی اعلام شد که قرار است یک نسخه‌ فرعی دیگر هم در رابطه با این سری ساخته شود؛ فیلمی که قرار است درباره‌ی شخصیت هان سولو باشد. اکنون کتلین کندی، رییس لوکاس فیلم، زمان آغاز مراحل ساخت و فیلمبرداری فیلم Han Solo: A Star Wars Story را مشخص کرده است.

در جریان مصاحبه‌ی اخیر کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، او در پاسخ به سوالی درباره فیلم Han Solo اعلام کرد:

ما بسیار [به مراحل ساخت‌ فیلم] نزدیک هستیم. ما قصد داریم تا فیلم‌برداری را در ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز کنیم.

این خبر، تقریباً اخبار گذشته را تصدیق می‌کند. اکنون با وجود نزدیک بودن به زمان آغاز مراحل ساخت فیلم Han Solo، می‌توانیم آماده‌ی شنیدن اخبار بیش‌تر، بازیگران فیلم یا تصاویری از آن باشیم. مدتی پیش هم به صورت رسمی اعلام شد که امیلیا کلارک (Emilia Clarke) که با سریال «بازی تاج و تخت‌ها» به شهرت زیادی رسید، یکی از بازیگران این فیلم خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.