تیزر مینی سریال The Stand منتشر شد

31 August 2020 - 22:30

طرفداران استیون کینگ (Stephen King) اولین تریلر از جدیدترین اقتباس از رمان‌های دوست‌داشتنی این نویسنده را دیشب در مراسم MTV VMAs مشاهده کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه CBS All Access اولین تریلر مینی سریال جدیدش، The Stand، را در طول مراسم جوایز سالانه موسیقی منتشر کرد. این سریال پر ستاره اقتباسی از کتاب ۱۹۷۸ کینگ است که درباره بینش آخرالزمانی نویسنده درباره دنیایی است که با طاعون نابود شده و بین جنگ میان خوب و بد گرفتار شده است.

در این تریلر سی ثانیه‌ای شاهد بخشی از این اقتباس با بازی ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) در نقش ابیگیل فریمنتل با جرقه‌هایی از چیزی که از یک سفر ترسناک انتظار داریم، هستیم.

مینی سریال The Stand توسط جاش بون (Josh Boone) و بن کول (Ben Cavell) نوشته شده است. تایلور المور (Taylor Elmore)، ویل ویسک (Will Weiske)، جیمی میلر (Jimmy Miller)، روی لی (Roy Lee) و ریچارد پی. رابینستین (Richard P. Rubinstein) تهیه کنندگان اجرایی کار به همراه کول هستند. جیک براور (Jake Braver)، جیل کیلینگتون (Jill Killington)، اوون کینگ (Owen King)، نیت لی (Knate Lee) و استیون ولک (Stephen Welke) نیز تولیدش را برعهده دارند.

سریال The Stand محصول CBS Television Studios است و از ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) روی آنتن شبکه CBS All Access می‌رود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.