تاریخ پخش سریال The Haunting of Bly Manor در تیزر جدیدش اعلام شد

31 August 2020 - 23:00

اولین تیزر و تاریخ پخش سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیر شدگی عمارت بلای) ساخته مایک فلنگن (Mike Flanagan) و ترور میسی (Trevor Macy) منتشر شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل بعدی سریال آنتولوژی The Haunting ساخته مایک فلنگن و ترور میسی، انگلیس ۱۹۸۰ را نشان می‌دهد. بعد از مرگ تراژیک یک زن جوان، هنری وینگریو با بازی هنری توماس (Henry Thomas) پرستار آمریکایی جوانی با بازی ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) را برای مراقبت از خواهرزاده‌های یتیمش استخدام می‌کند تا در عمارت بلای بزرگ شوند.

اوون سرآشپز با بازی آملیا ایو (Amelia Eve) و مستخدمی به نام خانم گروس با بازی تینیا میلر (T’Nia Miller) به آن‌ها ملحق می‌شوند. اما همه چیز در این عمارت آن‌طور که به‌نظر می‌رسد پیش نمی‌رود و قرن‌ها رازهای تاریک درباره عشق و از دست دادن وارد این رومنس گاتیک می‌شوند. گویا مرگ از عمارت بلای نرفته است.

فلنگن و میسی این داستان‌های ماورایی برجسته‌ی هنری جیمز (Henry James) را به تصویر کشیده‌اند. الیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen)، کیت سیگل (Kate Seigel)، و طاهره شریف (Tahirah Sharif) دیگر بازیگران سریال هستند. فلنگن و میسی این سریال را برای کمپانی Instrepid Pictures و داریل فرانک (Darryl Frank) و جاستین فالوی (Justin Falvey) برای Amblin Television تولید می‌کنند.

سریال The Haunting of Bly Manor از ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر) روی آنتن نتفلیکس می‌رود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.