سریال Westworld رکورد دیگری را به دست آورد

17 December 2016 - 17:00

در سالی که سریال‌های جدید و با کیفیت خوبی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی یا اینترنتی پخش شدند، این سریال Westworld‌ «وست‌ورلد» بود که توانست درصد عمده‌ای از نگاه‌ها را به خود جلب کند. کیفیت بالای سریال، سابقه و شهرت شبکه‌ی HBO‌ و تبلیغات سریال همگی دلایلی بودند تا این عنوان محبوبیت زیادی را کسب کند. اکنون رکورد دیگری برای این سریال به ثبت رسیده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سریال علمی تخیلی Westworld‌ «وست‌ورلد» که مدتی پخش فصل اول آن از شبکه‌ی HBO به اتمام رسیده است، توسط جاناتان نولان (فیلم‌نامه‌نویس Person of Interest و The Dark Knight) و لیزا جوی (فیلم‌نامه‌نویس Pushing Daisies و Burn Notice) تهیه و تولید شد. البته، جاناتان نولان این سریال را بر اساس فیلمی با همین نام که در سال ۱۹۷۳ به کارگردانی مایکل کرایتون منتشر شد، ساخته است. البته نولان در گذشته در رابطه با «وست‌ورلد» اعلام کرده بود که از منابع دیگری نیز استفاده کرده است.

قبل از شروع سریال، همه چیز نوید یک اثر با کیفیت را به ما می‌داد. به همین ترتیب این سریال توانست رکورد اولین روز پخش سریال True Detective را بشکند. البته، بازدید بالای این سریال فقط به روزهای ابتدایی ختم نشد و در ادامه حتی این روند بهتر از گذشته شد. بر اساس گزارش‌ سایت Deadline، آمار بازدیدکننده‌های این اثر ۱۲ میلیون است. این موضوع باعث شد تا سریال Westworld‌ «وست‌ورلد» بتواند رکورد پر بیننده‌ترین فصل اول در بین‌ تمامی سریال‌های شبکه‌ی HBO را کسب کند که قطعاً این آمار برای وست‌ورلد خیره‌کننده است.

در حالی که فقط دو فصل از سریال Game of Thrones باقی مانده‌ است، به نظر می‌رسد که HBO می‌تواند به راحتی به موفقیت و رکورد شکنی‌های وست‌ورلد در ادامه و پس از اتمام بازی تاج‌ و تخت امید داشته باشد.

شما می‌توانید بررسی فصل اول این سریال را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

لازم به ذکر است ک فصل دوم سریال Westworld‌ «وست‌ورلد» در سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.